Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal jeg udfylde udvidet selvangivelse for 1. gang?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet en momsregistreret personligt ejet virksomhed her i foråret 2013. Jeg har ikke forskudsopgjort noget, da indtjeningen ikke bliver så stor i år og formentligt kommer til at svare stort set til udgifterne. Jeg sørger selvfølgelig for at indberette moms løbende pr. kvartal.

Jeg kan se på Skats hjemmeside, at fristen for udvidet selvangivelse 2013 var 3. juli. Så det må vel være inden 3. juli 2014, at jeg første gang skal udfylde udvidet selvangivelse.

Altså er det vel i forbindelse med udfyldelsen af min "normale" selvangivelse i foråret 2014, at jeg udfylder den udvidet selvangivelse for 1. gang?

mvh Jaks

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41

Jaks:
Så det må vel være inden 3. juli 2014, at jeg første gang skal udfylde udvidet selvangivelse.

Fristen for den udvidet selvangivelse er 1/7 2014. Du skal ikke både indsende "normal" og "udvidet" selvangivelse. Du skal kun indsende udvidet selvangivelse.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:35

Og du skal når du ikke forskudsregistrerer regne med lidt ekstra rente HVIS du alligevel får overskud OG årsagen til mit skriv - gøre skat opmærksom på du har virksomhed for ellers vil du ofte bare få den almindelige årsopgørelse (ved jeg i alle fald fra andre) så for sikkerheds skyld, log ind på skat og i kommunikation fortæl, at du har CVR og skal ha udvidet selvangivelse fremadrettet - så er det på plads

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 124
Fra  OMEGA SUPPORT Skrevet kl. 16:55

Cookie - John Hannover:
gøre skat opmærksom på du har virksomhed for ellers vil du ofte bare få den almindelige årsopgørelse

Det har SKAT lavet om fra og med i år (2012 selvangivelsen), så man faktisk skal sætte et "flueben" ved indrapportering/ændring af selvangivelsen. Jeg kan ikke huske rubriknummer, men jeg havde et par stykker, der blev "åbnet" for udvidet selvangivelse.

/Jørgen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)