Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med salg af alt værktøj, forbrugsmaterialer og sikkerhedsudstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er nu ved at være oppe at køre med vores nye hjemmeside: www.hobbyogindustri.dk. Den er netop kørt igennem E-mærkets maskineri - og der kommer lidt smårettelser.

Vi er opmærksomme på følgende udfordringer:

Nogle af vores varetekster står på svensk
Enkelte produkter er uden billede
Der mangler i øjeblikket en indgang på forsiden til de 4 kategorier

Vi kunne dog godt have behov for friske øjne på siden, så hvis I er nogen der vil give Jeres mening til kende, samt komme med råd og vejledning. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:12

Generelt syntes jeg faktisk det ser ud til at kunne blive en rigtig fin side når den bliver rettet helt til. Under jeres kontakt formular står der "kommenter", dette burde vel være "Kommentar" ? ...

Tror måske jeg ville overveje at lave lidt mere sortering af produkterne ... Kan se at der flere steder måske er 10 sider man skal bladre igennem, hvilket jeg tror er en del for de fleste.

Ved ikke lige hvordan det skulle laves, men var da en ting jeg ville overveje.

Har ikke lige testet på mobilen, men gør jeg siden større/mindre virker den ikke ret responsive - Er det noget i har set på ? ...

Ikke en hjemmeside der springer i øjnene og jeg tænker WOW over, men syntes den fungere fint, og ikke rigtig noget at sætte en finger på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 20:33

Hej Stefan 

Først og fremmest er det en ganske pæn og overskuelig hjemmeside du har fået lavet dig. Men personligt synes jeg, der er nogle små ting som skal ændres. 

1. Dit logo + skrift kan nemt komme til at se mere professionelt ud. (Det er synd at logoet blot er en "kasse") 

2. Din produktside er rigtig fin med blå "læg i kurv" knapper ect. - Men vis for guds skyld nogle produkter på forsiden også. Din forside er virkelig kedelig. 

3. Din kurv må meget gerne være mere tydelig - eventuelt få den til at blive synlig når folk tilføjer noget til kurven. Du kan eventuelt få den til at skifte farve eller andet. 

4. Knappen der hedder "Bestilling" i kurven bør du nok ændre til "Til kassen". Personligt synes jeg ikke at det fungerer med "Bestilling". 

Til sidst mangler du blot at få skrevet Handelsbetingelser mm.

Meget fin side - held og lykke med det hele :) 

Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 08:55

Hej Henrik

Tak for dit svar. Du har ret i forhold til stavefejl.

Har du eksempler hvor du synes det er uoverskueligt med for mange produkter?

De hoved-underkategorier der findes - vises alle produkter i, og de under grupperes så efterfølgende. Så er lidt i tvivl om det er det der er din oplevelse.

Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 09:00

Hej Simon

Tak for dit svar.

Vi har forsøgt at holde logo og design så simpelt som muligt, men kan være det kan gøres anderledes.

Forsiden kommer til at se anderledes ud, med lidt produktbilleder - så det er allerede undervejs.

Jeg er enig med der kunne gøres noget ved kurven. Har også det problem at det kun er den ene af de to kurve der opdateres. Det arbejder vi på. Tror også det kunne være positivt hvis en fyldt kurv gjorde mere opmærksom på sig selv Smile

Jeg er enig med at det skal ændres til at hedde "Til kassen".

Kan du ikke læse handelsbetingelserne? De er nemlig aktiv når jeg tester det - endda fra flere computere.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:47

Det lyder godt at rettelserne er undevejs. 

Stefan Berg:
Kan du ikke læse handelsbetingelserne? De er nemlig aktiv når jeg tester det - endda fra flere computere.

Har fundet fejlen: Klikker man på handelsbetingelser i topmenuen kan man læse dem, men trykker man i footeren bliver man sendt til en tom side. Så det bør lige rettes til samme side :) 

Mvh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)