Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerbholdning app

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en webshop med et mindre antal varenumre. Jeg kunne godt bruge et system hvor jeg lynhurtigt kan se hvad jeg har på lager i hvilke størrelser og farver osv.. det må rigtig gerne være en app til telefon/iPad så jeg altid har lagerbeholdningen på mig. Jeg har ingen krav til systemet, udover at jeg nemt skal kunne oprette og slette varenumre. Kender du et system/program som jeg kam bruge?
Fra Sulsted
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er webshoppen lavet i ? hvis det er template system den bygger på er der nok lavet et plugin. Hvis ikke skal du vide hvor webshoppen gemmer dataen og hvilket sprog, for at finde noget universelt der kan læse dataen

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal ikke integreres med webshoppen, jeg vil selv opdatere lagerbeholdningen manuelt, i princippet kunne det bare være et excel ark, men jeg tænkte at der måske var lavet noget smartere.
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Vi har en lagerstyrings platform vi benytter til vores retail kunder, og der er netop farve/størrel i forhold til varianter.

Det kommer nok lidt an på dit budget hvad du betale for det - har du en budgetramme max pris? 

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal være gratis, da det drejer sig om et meget lille lager :)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:
Det skal være gratis, da det drejer sig om et meget lille lager :)

Så skal du blot gå i gang i Excel,  det kan du jo have med rundt på din iPad, evt. via dropbox ? : ) 

Fra Sulsted
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv evt at se http://www.top5freeware.com/inventory-management-software-for-windows

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)