Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen Internet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Evening Star Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en HP som har kørt meget fint jeg har 30/30 net med nu kan den kun finde 1.5 net og de andre pc køre fint hvad kan der være galt???

Hilsen Bjarne Mobil nr 24674032

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Fra  TItan Gaming Systems I/S Skrevet kl. 20:28

Hej Bjarne, der kan være rigtig mange ting galt der. Det mest normalle ville være vis du bruger nogle af de andre computere på

netværkert til at hente store filer eller på anden måde bruger hele din internetforbindelse. forresten hvordan har du målt at du kun har 1,5 mbit?

Mvh.

Henrik

Tilmeldt 25. Sep 12
Fra  Evening Star Skrevet kl. 20:32

Hej Henrik

Nå jeg går ind på energimidts hjemmeside kan jeg se hvad jeg kan hente og med denne her kan jeg hente 1.5 g men de andre pc i huset henter 20g

Hilsen Bjarne

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jul 13
Fra  TItan Gaming Systems I/S Skrevet kl. 20:39

Kan det passe at du har waoo fiberbredbånd igennem energimidt så?

i så fald lyder det også lavt at du kun måler 20mbit på de andre computere, bruger du nogle af computerene til andet end

almindeligt brug som surfing på nettet og spille spil eller hvad du nu ellers laver? eller bruger du dem til ting som f.eks. torrent programmer eller

servere?

prøv evt. at slukke alle de andre computere, genstart din hp og sørg for at ALLE programmer der kører er lukket

(også dem der ligger nede i højre hjørne gemt godt væk) prøv derefter at måle din hastighed på http://speedtest.net

herinde kan du så få et link til et billede af dit resultat efter du har kørt testen prøv at sende et link til det bagefter :)

Mvh. Henrik

Tilmeldt 25. Sep 12
Fra  Evening Star Skrevet kl. 20:54

Hej Henrik

Når jeg køre kabel har jeg 36g med når det gå igenmel min ruter falder den så meget jeg har lige prøvet med en anden ruter med det er det samme. pt køre der kun 2 pc og 1 iphone. jeg har prøvet mange at slukke det hele ned med det hjælper ikke??  

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jul 13
Fra  TItan Gaming Systems I/S Skrevet kl. 21:13

Det lyder som om at det er routeren den er gal med eller opsætningen af den eller computeren men tror det er routeren da du oplever lavere båndbrede på flere enheder. Er det en router som du har fået udleveret ved din udbyder eller er det en du selv har købt og sæt op ?

Tilmeldt 25. Sep 12
Fra  Evening Star Skrevet kl. 21:17

jeg har selv købt dem jeg har prøvet med 2 helt nye ruter og det er det samme`???

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jul 13
Fra  TItan Gaming Systems I/S Skrevet kl. 21:24

Har du før målt acceptable hastigheder medens du har haft brugt nogle af de goutere som du har prøvet med ?

Tilmeldt 25. Sep 12
Fra  Evening Star Skrevet kl. 21:27

nej det har jeg ikke men de andre pc i huset  kan jo godt køre???

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jul 13
Fra  TItan Gaming Systems I/S Skrevet kl. 21:54

har du evt rørt ved nogle op indstillinger på enten computer eller router, og hvordan opstod problemet? Altså kom det efter noget du havde gjort evt. Installeret program ændret indstillinger eller udskiftet noget hardware nogle steder el.l.?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)