Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom fra Aarhus søger ulønnet praktikplads fra januar 2014

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej (: 

Jeg skriver herinde, da jeg som en del af min uddannelse til markedsføringsøkonom som jeg læser på Erhvervsakademi Aarhus, ønsker at finde en praktikplads for at afprøve tingene i praksis. På mit 4. semester som starter primo januar 2014, skal jeg i ulønnet praktik i 3-5 mdr. i en virksomhed efter eget ønske.

Mine yndlings fag har været marketing og økonomistyring, så der må meget gerne være noget fra disse fag, som jeg kan indrage i de opgaver jeg vil blive stillet overfor i virksomheden. Desuden har jeg haft statistik og driftsøkonomi som valgfag på 2. og 3. semester, som jeg er i gang med nu.

Mine største personlige styrker er at jeg er meget fleksibel, stabil og åben for at lære nye ting og nye mennesker at kende. Desuden er jeg meget selvstændig og seriøs med opgaver.

For lige kort at fortælle om mig selv, så er jeg 21 år og bor i Højbjerg. Efter min studentereksamen fra HHX i 2011, valgte jeg at tage et år fri for at arbejde, desuden var jeg også på guideskole i lidt over en måned, hvor jeg lærte rigtig mange ting om mig selv, jeg lærte blandt andet at tage ansvar og at tålmodighed er vigtigt.

Praktikopholdet er en del af min uddannelse, derfor skal det gerne afspejle sig i de opgaver jeg bliver stillet. Nogle af de ting jeg blandt andet kan tilbyde at hjælpe med er:

-         Markedsanalyser

-         Strategiske analyser

-         Konkurrentanalyser

-         Kundetilfredshedsanalyser

-         Deltagelse i de almindelige  daglige rutiner

-         M.m.

Under mit praktikophold skal jeg skrive min hovedopgave, som meget gerne må være i forbindelse med et projekt jeg har arbejdet med i virksomheden. Det betyder også at det skal være muligt at jeg kan få lov at bruge et par timer om ugen på hovedopgaven. Hvis der er noget bestemt i mangler at få kigget på i virksomheden, kan vi sammen finde et projekt jeg kan sidde og arbejde med, hvilket så også kan blive mit emne i hovedopgaven. Det vil primært være det jeg så kommer til at arbejde med i praktikperioden, selvfølgelig samtidig med, jeg deltager i de daglige rutiner i øvrigt. 

Jeg håber dette har fanget jeres interesse, I er meget velkomne til at skrive hvis i ønsker yderligere detaljer. Håber meget at høre fra nogle af jer iværksættere.

Med venlig hilsen

Anja Wiehe

Tilmeldt 16. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:44

Hej Anja; 

hvis du stadig ikke har en praktikplads må du gerne skrive mere om dig selv til mig,

på mytouchbook@gmail.com

Det jeg har er en stor international markedsføringsopgave af nogle litterære apps; så deter  over i pressearbejde, og det ved jeg ikke om interesserer dig?

Hilsen Merete

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 00:17

Du må også gerne sende lidt yderligere info til mig på steffen.mandrup@vuuh.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Abrella Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Anja,

Det er så fedt at du kaster en sten i vandet her og ser hvad der byder sig.

Jeg vil meget gerne stille et interessant tilbud op for dig. - Før jeg lover alt for meget synes jeg dog at det kunne være rigtig fedt at tage et uforpligtende møde da jeg også bor i Århus. Så kan vi jo se om du synes det er spændende og om jeg synes det kunne være værdifuldt (selvom det lyder meget interessant allerede nu).

Hvem er vi?

Jeg er Kaospilot og har som mit "final project" valgt at starte egen forretning. Denne har til formål at skabe et mere dynamisk byliv - dette gør vi igennem en gratis service til byen befolkning og skaber eksponeringsumligheder for diverse firmaer. Jeg har pt et super stærkt team involveret i projektet som arbejder løst på forskellige opgaver - vi har mentorer knyttet virksomheden med en bred erfaring og vi har støtte fra diverse i erhvervslivet. 

Til Januar har min designer valgt at gå i praktik hos mig og bliver den første fuldtids "ansatte" med mig - vi er begge meget forskellige personer med meget forskellige kompetencer - Ingen af os med specielle økonomiske kompetencer dog. "You learn the most by teaching" - hvis du synes det kunne være interessant ikke bare at hente kaffe og få små opgaver, men tage ansvar og lære os op i dine kompetencer kunne vi skabe et mere dynamisk team hvor vi kunne lære fra hinanden. Her ville du blive ekspert på områder og din erfaring og kompetencer ville få indflydelse på firmaet og dets strategi.

Er du interesseret i at høre mere eller i at tage en kop kaffe og en kort snak så skriv på AMS@Kaospilot.dk - du er også velkommen til at hook op på linkedin og skrive en besked og samtidigt få et indblik i hvem jeg er og de ting jeg har lavet.

http://www.linkedin.com/profile/view?id=184061468&trk=nav_responsive_tab_profile_pic

Rigtig mange varme hilsner 

Andreas Søgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

Tak for jeres henvendelser. Jeg har allerede fundet en praktikplads (:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)