Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, Problem med webshop leverandør :/

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber ikke du kommer til at betale for det arbejde der ;o( 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:44

Altså hvis du kan lide designet, hvilket jeg går ud fra er som du har bestilt det, syntes jeg du skal prøve at give designeren noget indhold at arbejde med, så kan det jo være at det hele ser anderledes ud.

Enhver hjemmeside uden indhold vil jo se noget ufærdig ud, og derfor lægger de fleste noget dummyindhold på siderne, for at man kan fornemme det færdige indtryk.

Hvis du har dikteret designet til at være sådan, kan man jo ikke bebrejde designeren for andet en snøvl, for det burde bestemt ikke tage 4 måneder at lave et template til woocommerse.

Men få sendt noget indhold ind på siden, enten skal du selv, eller designeren skal, afhængig af jeres aftale.

Og så ville jeg nok forhandle prisen ned, uanset om det er 15k eller 30k der er taksten.... Det er en meget høj pris for et template.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvad har du præcist betalt for.. Har din udvikler også lavet designet til dig eller har du selv leveret dette?

Er umiddelbart enig i at det ligner en færdig side, uden indhold (dog med et par smubugs rundt omkring). - Om prisen er rimelig er svært at vurdere på denne baggrund.. Hvis udvikleren har brugt de 2 af månederne på at lave et design, som du igen og igen har haft rettelser til, er den meget rimelig. Hvis du har leveret et færdigt design, samt en klar kravs spek. er det for meget.

Til den pågældende pris ville jeg også forvente en langt mere moderne webshop samt design, men igen har jeg ingen mulighed for at afgøre om resultatet er dit eller udviklerens værk (Jeg har haft mange kunder som, trods min modstand, har beordret mig til at lave deres side meget dårligere end jeg selv ville have gjort :D)

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 23:17

Indholdet...
Og hvad med menu uden kodet skabeloner med tekst (dummytekst f eks)formularen med mulighed til at stille spørgsmål uden at tilføje nogle varer..
Jeg vil forhandle prisen... Det er ikke penge, det drejer sig om..
Tiden, kvalitet, god samarbejde... Kan Du forhandle det?
Hilsner
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:22

Er ikke sikker på jeg er klar over hvilken menu samt hvilken formular du mener?

Tilmeldt 6. Apr 12
Fra  Top Trade Skrevet kl. 23:37

Menu/link til handelsbetingelse osv.. nedenunder/og forespørgselskema/ som skulle virke også som kontaktformularen...
Jeg løb tør for tålmodighed...
Hilsner...
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:42

Går ud fra at det alt sammen er indhold man kan konfigurerer igennem systemet.. Altså = manglende indhold som du slev skal indtaste/opsætte.. Det store spørgsmål er om du har haft en aftale med udvikleren om at han indsætter indhold og opsætte sidens struktur, eller om det er din egen opgave. - I de fleste tilfælde er det som udgangspunkt kundens egen opgave at indsætte indhold, med mindre andet er aftalt.

Det ser ud som om at han har opsat den helt basale struktur, og forventer at du selv færdiggør resten.. Altså sørger for at oprette de forskellige sider, der skal linkes til i bunden, samt ændrer menuen så den linker til de rette sider osv.!?

Tilmeldt 6. Apr 12
Fra  Top Trade Skrevet kl. 23:16
Hej Rasmus...
Jeg fik bare en presta intalleret...
Men by the way... Jeg så du er interesseret i eventuel partnerskab.. Havd siger Du til en lille hjælp til www.furniturestore.dk og hjælp til at kopiere en anden side?

Mååååske lidt mere end freelancer.
Engagement ikke kapital..
Send PB..
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)