Undskyld hvis jeg har misset noget, men skal du ikke have flere forskelligartede produkter ? Jeg har selv en meget nichepræget butik som hedder arganolier.dk men der har vi fundet mange forskellige produkter at forhandle og vi tager nye produkter ind stort set hver anden uge. Tror du ville kunne sælge mange gode ting, for din side ser seriøs, pålidelig og enkel ud og har et generelt navn som indbyder til mange flere gode produkter. Hilsen Christian - og held og lykke med butikken :-) |
CMTrading:Hejsa :-)
Undskyld hvis jeg har misset noget, men skal du ikke have flere forskelligartede produkter ?
Jeg har selv en meget nichepræget butik som hedder arganolier.dk men der har vi fundet mange forskellige produkter at forhandle og vi tager nye produkter ind stort set hver anden uge.
Tror du ville kunne sælge mange gode ting, for din side ser seriøs, pålidelig og enkel ud og har et generelt navn som indbyder til mange flere gode produkter.
Hilsen Christian - og held og lykke med butikken :-)
Du har skam ikke misset noget :-)
Men jo selvfølgelig selvfølgelig skal vi have flere produkter og vi har også produkter på vej, men det er lige med af finde de rigtige produkter.
Vi regner også stærkt med at kunne tilføje hvertfald 20-30 produkter inden for den næste måneds tid.
Og mange tak for de flotte ord!