Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa :-)

Undskyld hvis jeg har misset noget, men skal du ikke have flere forskelligartede produkter ?

Jeg har selv en meget nichepræget butik som hedder arganolier.dk men der har vi fundet mange forskellige produkter at forhandle og vi tager nye produkter ind stort set hver anden uge.

Tror du ville kunne sælge mange gode ting, for din side ser seriøs, pålidelig og enkel ud og har et generelt navn som indbyder til mange flere gode produkter.

Hilsen Christian - og held og lykke med butikken :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 19:51

CMTrading:
Hejsa :-)

Undskyld hvis jeg har misset noget, men skal du ikke have flere forskelligartede produkter ?

Jeg har selv en meget nichepræget butik som hedder arganolier.dk men der har vi fundet mange forskellige produkter at forhandle og vi tager nye produkter ind stort set hver anden uge.

Tror du ville kunne sælge mange gode ting, for din side ser seriøs, pålidelig og enkel ud og har et generelt navn som indbyder til mange flere gode produkter.

Hilsen Christian - og held og lykke med butikken :-)

Du har skam ikke misset noget :-)
Men jo selvfølgelig selvfølgelig skal vi have flere produkter og  vi har også produkter på vej, men det er lige med af finde de rigtige produkter.
Vi regner også stærkt med at kunne tilføje hvertfald 20-30 produkter inden for den næste måneds tid.

Og mange tak for de flotte ord! 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:56
Okay godt nok :-)

Hvis I har brug for tips omkring lukkede emner såsom leverandørkontakt osv så skriv bare. Jeg kunne godt selv have brugt nogle tips i min opstart.

God aften.
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:35

Må man spørge hvilken webshopplatform der er blevet brugt til at bygge denne webshop?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 20:51

Morten Jeppesen:

Må man spørge hvilken webshopplatform der er blevet brugt til at bygge denne webshop?

Det må du naturligvis godt :) 
Det er opbygget i shopify, du må skrive hvis du får brug for hjælp til det.  

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 11:47

Er der nogen der kan anbefale hvilken indløsningsaftale der er god og få, og som måske er mulige at få inden for 1-2 uger? Vi har på shoppen valgt at bruge quickpay, men mangler stadig en indløsningsaftale og da NETS tager 4-5 uger ville vi høre om der var nogen der kunne anbefale nogen. 

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:20

Jeres ordrebekræftelse, samt afsendelsesbekræftelse er på engelsk.
Den hurtigste betalingsløsning at få godkendt er nok PayPal, men mange advarer imod den - om den er god eller dårlig, vil jeg dog ikke bevæge mig ind på - det er der mange tråde om :) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  IN10SE Webdesign Skrevet kl. 22:33

Hej M-Trade,

JEG synes at du skal fjerne de "list-styles" eller "punkter" du har på forsiden.
Du kan gøre dette i SHOP.CSS linje 35

Du skal ændre dette:

ul {
    list-styledisc inside none;
}
Til dette:
ul {
    list-style: inside none;
}
Det er dog kun min mening :)
Ellers en flot og ren side, synes jeg
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 09:05

IN10SE Webdesign:

Hej M-Trade,

JEG synes at du skal fjerne de "list-styles" eller "punkter" du har på forsiden.
Du kan gøre dette i SHOP.CSS linje 35

Du skal ændre dette:

ul {
    list-styledisc inside none;
}
Til dette:
ul {
    list-style: inside none;
}
Det er dog kun min mening :)
Ellers en flot og ren side, synes jeg

Tak for feedback, men hvad vil det helt konkret sige når du skriver det? Så meget har jeg ikke styr på koderne. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  IN10SE Webdesign Skrevet kl. 10:42

Hej M-Trade,

Det jeg mener med det er, at du i dine temafiler skal finde shop.css og ændre lidt i koden.
Men hvis ike du har styr på koderne, så vil jeg foreslå at du får en der har det til at lave det for dig :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)