Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på fragtløsning med afhentning og levering til private - ikke høj volumen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver en lille webshop hvor vi sælger malier online www.cheapart.dk - Vi søger en fornuftig aftale på levering af vores malerier som kan være op til 100x150x5cm.

Vi har ikke høj volumen så der er ikke taler om mange hundrede pakker /mdr.

Vi har tidligere anvendt VNL men eftersom de er begyndt at tage et ekstra gebyr på 150kr hvis de ikke afhenter mere en 5 pakker pr. gang, så er dette ikke længere en løsning vi kan anvende.

GLS og Post DK bliver også for dyre da vi som sagt ikke har stor volumen og vores pakker har en størrelse som gør at deres opmålingsmetode gør pakkerne temmelig dyre.

Pakkerne skal afhentes i 3550 Slangerup (Nordsjælland) og alså leveres til private og erhvervskunder.

Hvis der er nogle derude som gerne vil give et tilbud på dette, er i velkomne til at kontakte mig.

PS: Jeg forventer ikke priser på 20-30kr da jeg godt ved at det koster lidt med store pakker og lav volumen :-) men priser på flere hundrede er ikke interessant.

Håber på at få nogle gode tilbud :-)

mvh.

Michael 

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra Kokkedal
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  CargoMatch ApS Fragtopgaver ApS Skrevet kl. 10:00

Hej Michael 

Kan sagtens forstå, at det kan være vanskeligt at benytte almindelige leverandører til den opgave pga. pakkestørrelsen osv. 

Jeg vil foreslå dig, at oprette opgaven på www.fragtopgaver.dk 

Vi har rigtig mange mindre transportvirksomheder tilknyttet og flere af dem er stærke på distribution og dag til dag levering, selvom de ikke har adskillige biler. 

Er sikker på, at der vil være nogle interessante bud imellem. 

Det er helt uforpligtende og gratis at benytte servicen :-) 

Venlig hilsen

Benjamin Egeskjold

Fragt og Transport? www.fragtopgaver.dk - Hent 4 tilbud og spar op til 75% når du benytter en vognmand der allerede kører ruten.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 10:03

Spændende side du har dig der med fragtbud. Den tror lige jeg følger på sidelinien :)

Michael - jeg håber sitet kan være dig behjælpelig

Fra Kokkedal
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  CargoMatch ApS Fragtopgaver ApS Skrevet kl. 10:09

Hej Jens

Tak - du skal være meget velkommen :)

Fragt og Transport? www.fragtopgaver.dk - Hent 4 tilbud og spar op til 75% når du benytter en vognmand der allerede kører ruten.

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 10:12

Hej Benjamin

Nu har jeg prøvet din service og ser så om det fungerer. kan dog se at siden lægger op til enkelt fragtopgaver og ikke decideret aftale om permanent fragt. Måske en feature du kunne udvidde med :-)

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra Kokkedal
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  CargoMatch ApS Fragtopgaver ApS Skrevet kl. 10:17

Hej Michael 

Tak - den er modtaget. 

Og ja, du har fuldstændig ret, tak for feedback. 

Dog er det ikke mere automatisk, end at vi har fagfolk bag systemet, der kontakter de tilknyttede virksomheder vi ved kan hjælpe. 

Du hører noget snarest :-) 

Venlig hilsen

Benjamin 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:21

Michael - har du overvejet kun at få afhentet færre gange om ugen - så du kommer op på minimumsantal pr. gang ? ( som en billig løsning til du når 50 pakker om dagen :) ).

Jeg tror det bliver meget svært at finde fornuftige priser ellers..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)