Hej Aminoer Jeg driver en lille webshop hvor vi sælger malier online www.cheapart.dk - Vi søger en fornuftig aftale på levering af vores malerier som kan være op til 100x150x5cm. Vi har ikke høj volumen så der er ikke taler om mange hundrede pakker /mdr. Vi har tidligere anvendt VNL men eftersom de er begyndt at tage et ekstra gebyr på 150kr hvis de ikke afhenter mere en 5 pakker pr. gang, så er dette ikke længere en løsning vi kan anvende. GLS og Post DK bliver også for dyre da vi som sagt ikke har stor volumen og vores pakker har en størrelse som gør at deres opmålingsmetode gør pakkerne temmelig dyre. Pakkerne skal afhentes i 3550 Slangerup (Nordsjælland) og alså leveres til private og erhvervskunder. Hvis der er nogle derude som gerne vil give et tilbud på dette, er i velkomne til at kontakte mig. PS: Jeg forventer ikke priser på 20-30kr da jeg godt ved at det koster lidt med store pakker og lav volumen :-) men priser på flere hundrede er ikke interessant. Håber på at få nogle gode tilbud :-) mvh. Michael |
Hej Michael
Kan sagtens forstå, at det kan være vanskeligt at benytte almindelige leverandører til den opgave pga. pakkestørrelsen osv.
Jeg vil foreslå dig, at oprette opgaven på www.fragtopgaver.dk
Vi har rigtig mange mindre transportvirksomheder tilknyttet og flere af dem er stærke på distribution og dag til dag levering, selvom de ikke har adskillige biler.
Er sikker på, at der vil være nogle interessante bud imellem.
Det er helt uforpligtende og gratis at benytte servicen :-)
Venlig hilsen
Benjamin Egeskjold