Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger spændende sponsorer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skriver da et kæmpe projekt lige er gået i luften. Projektet hedder fifaxgames.com, og er Danmarks nye tuneringssite på nettet, for Danmarks FIFA-spillere. Vi udbyder turneringer i høj klasse, hvor du har muligheden for at tjene penge på det du er rigtig god til. Mange FIFA-spillere i Danmark, bruger utallige timer foran skærmen, for at spille FIFA, men får intet materielt ud af det. Det har vi valgt at gøre noget ved, og man kan derfor købe sig plads i vores turneringer, der bliver lanceret hen af vejen, hvor man har muligheden for at vinde en større pengesum, alt efter antallet af deltagere. Vi, her på fifaxgames, er de første ude i Danmark med dette, og derfor gør det vores projekt og ide, helt unik! Den blev lanceret d. 8/8, og har lige siden modtaget massiv positiv respons. Der bliver snakket godt om det alle vegne, og ikke mindst på det nuværende konkurrende site for fifa-spillere danskfifaliga.dk. Spillerne glæder sig super meget til de mange kommende turneringer, og ikke mindst vores første åbningsturnering der ligger d. 17/8. Tilmeldingerne til denne turnering, har strømmet ind siden vi lanceret den. Vi har selvfølgelig en facebookside oppe at køre, og den er allerede oppe på 141 likes, på trods af at vi ingen penge på markedsføring har brugt, men blot fået spredt budskabet med mund-til-mund metoden.
Vi giver jer derfor muligheden for at komme først ind i dette projekt, og smide en masse fede iøjnfaldende præmier i turneringerne, hvor i så selvfølgelig får en masse lækker reklame på vores side, og ikke mindst vores facebookside. Vi har kæmpe ambitioner med dette projekt, og vi glæder os allerede nu til at komme udenlandsk med det.

Hvis dette har vakt interesse, ser vi meget gerne en email fra jer, hvor vi kan aftale yderligere omkring præmier, reklame osv, og lige ringes ved.

Med venlig hilsen

Rasmus M. Kastrup

Email: info@fifaxgames.com

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 09:27

Hej Rasmus, 

super fedt initiativ.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget energi I har brugt på jeres website, men det kunne i alt fald godt bruge en lille overhaling. F.eks. kan jeg ikke se en del af jeres sponsormærker i venstre side, og synes indholdet roder lidt. 

Men når det så er sagt, så er det et godt koncept, kan godt forestille mig det giver positiv respons. Har delt ideen i mit netværk af FIFA spillere!

I får en mail fra mig i løbet af dagen, kunne måske godt være interesseret i at sponsorere nogle præmier!

//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:38

Hej Daniel,

Først, mange tak for interessen.

Giver dig ret i at vores website kunne bruge en lille overhalling, men vi har været en meget turbulent periode igennem, så fokus har ligget et andet sted, men i nær fremtid vil der helt klart blive taget kærligt om hjemmesiden. :)

Det vil jeg se frem til!

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 10:06

Fedt koncept. Det skal afprøves.

Desværre kan vi nok ikke tilbyde attraktive præmier herfra ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)