Hej alle, De deadlines der er sat op, er baseret på mit ønske om, hvornår arbejdet skal være leveret. Selve datoer for afleveringer og delafleveringer har han selv sat, og jeg har godkendt dem. Alle datoer for leverancerne er til min store irritation skredet. Når vi laver en aftale om telefonmøder er de flere gange ikke overholdt, og i længere perioder har jeg intet hørt fra leverandøren. Jeg har per mail og telefon udtrykt min store irritation hermed. Mine deadlines er skredet som følge af, at han ikke har leveret arbejdet. Han har afleveret en delaflevering, som manglede lidt justering før den sad helt i øjet. Det han leverede var i god til høj kvalitet, men det har bare taget alt for lang tid at nå dertil. I skrivende stund er tidsplanen allerede skredet med halvanden måned. Min opfattelse er, at han er rigtig dygtig til sit arbejde og er en god sælger, hvilket vil skinne igennem i det han leverer... Det tager bare så.... Lang... Tid... Og det er op af bakke. Jeg føler, at jeg er på den helt store klinge på ved op af Alp D'Huez. Hvad kan / skal jeg gøre? Jeg har desværre betalt et større beløb up front, hvorfor han har alle kortene. Men hvad er mine rettigheder? Jeg har mest af alt lyst til at droppe "samarbejdet", hvis jeg kan få mine penge tilbage... Eller bare nogle af dem. Jeg er pt. bosat i Spanien. Leverandøren er bosat i Danmark, og driver en enkeltmandsvirksomhed. Mit firma er et ApS. Vi har ikke indgået en kontrakt på arbejdet. (Dyre lærepenge). Der er forresten tale om en aktiv Amino-profil. Med venlig hilsen |
Tjaeh jeg ville starte med at spørge ham selv..
Og hvis du har gjort det, hvad siger han så til det?