Jeg søger en der kan hjælpe med blænding af fransk dør mellem to stuer. Jeg forestiller mig at der opsættes en en gipsvæg eller gipsplade på hver side eller tilsvarende. Efterfølgende er der nok noget malerarbejde / finish der skal klares, hvilket ville være fedt hvis du også kunne tage dig af.
Det er vigtigt at det hele gøres sådan at den oprindelige dør kan genetableres og dørene sættes på igen.
Opgaven skal udføres mellem d. 16. og d. 30. september på Frederikssundsvej, 2400 København NV.
Jeg kan sende billeder af døren og stuerne, men der er ikke mulighed for at få adgang før d. 16. september.
Jeg har en bror der er uddannet tømrer og bygningskonstruktør, mon ikke han kan klare det for dig :) Han bor i øvrigt lige rundt om hjørnet i NV. Send mig en besked hvis det har interesse, så skal jeg formidle kontakten.
Rettelse: Thomas, jeg kan ikke skrive en privat besked til dig, men din bror er velkommen til at kontakte mig med en forventet pris og eventuelle spørgsmål.
Jeg så lige dit svar her. Jeg står og er ved at købe en lejlighed i Kbh N, hvor jeg skal have blændet en dør enten i midt maj eller start juni. Hvis din bror kan ordne det til en fornuftig pris må han meget gerne kontakte mig.