Hej jeg går snart i luften med at blive selvstændig derfor leder jeg efter nogen kunder som vil ha kørt deres ting fra dag til dag eller samme dag. og garanti på hvis pakken ikke leveres fra dag til dag tager vi ikke betaling for at den bliver kørt. ( dog undtagen hvis kunden self ikke er hjemme med så ligger vi en seld og de kan kontakte os så vi kan komme en dag de hjemme eller de kan sige hvor vi må stille pakken. når men hvis du vil eller kan ha brug for et firma til levering af dine pakker så kontakt mig for at hører nærmere med priserne
hej ja det rigtig spædende problemet er jeg ikke kan starte før jeg har minimun 3 kunder da banken ikke vil være med på den før jeg har dem. men håber ikke det bliver svært og med de priser jeg har burde det være rimelig til.. men tak gemmer den lige :D
glemte helt priserne så de kommer her dog står der godt nok en palle må veje 400 kg men betyder ikke rigtig så meget hvis folk er fair. men her er priserne. håber der er nogen.
kørsels starter ca fra D. 01.10.13 eller 01.11.13 og der bliver kørsels fra 07.00 til 15.00 dog med mulighed med levering om aften da vi har nogen som skal ha hentet imellem 16.00 til 22.00