Jeg har overvejet det, men har pt. droppet det da det kun kan bruges til private (man køber via Viabill via sit cpr nummer)
Jeg tror helt sikkert på at det er fremtiden med sådanne løsninger, som jo også kendes fra Klarna etc. De siger selv at det giver øget konverteringer, men..... du finder vel kun ud af det på én måde :)
Kravet blev som nævnt sendt videre til Advis inkasso A/S, som åbenbart også prøver at få så mange gebyrer ind som muligt.
Jeg modtog to breve fra dem, begge på den sidste rettidige betalingsdato. Brevet stod godt nok som udskrevet 10 dage før jeg modtog det, men som de sagde da jeg ringede til dem, "Det er jo ikke vores skyld at du har problemer med at modtage post". Breve fra Advis er dog de eneste jeg har oplevet at det tager ti dage om at modtage, alt andet kommer senest 2-3 dage efter afsendelse.
Det skal siges at dette er den eneste gang at jeg har været i nærheden af inkasso, så jeg ved ikke om det er normal praksis blandt dem...
Men igen understreger det bare min oplevelse af ViaBill som nogle der ikke tjener nok på deres normale forretning, og så prøver at skrabe lidt ekstra gebyrer ind.
Yep, jeg har det i shoppen og det funker rigtig fint.
Det er dog ikke det, som kunderne benytter sig mest, hvis man tænker kreditmuligheder.
Hos mig er meget mere brugt "Betal med børnepenge", eller "Betal til din lønningsdag"
Jeg er dog i hel anden branche end din:)
Jeg ved at det er en gammel tråd. Men prøver alligevel.
Har du nogle gange problemer med at dankort og kreditkort er udløbet. Eller der ikke er dækning. ?
Der skulle jo ikke være nogle problemer med at bruge den i andre brancher.
Man kunne jo også lave sin egen "viabill" at kunden først betaler når fortrydelse mulighed er udløbet. Det er jo også lidt det du har gjort bare med en anden tanke gang.