Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaring med Viabill.com fakturabetaling?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Har du prøvet Viabill på din webshop, og har det haft nogen virkning på salget/konverteringen på shoppen?

Jeg vil selv prøve det af om det kan give ekstra salg på min webshop.Wink

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:10

hej Michael

Jeg har overvejet det, men har pt. droppet det da det kun kan bruges til private (man køber via Viabill via sit cpr nummer)

Jeg tror helt sikkert på at det er fremtiden med sådanne løsninger, som jo også kendes fra Klarna etc. De siger selv at det giver øget konverteringer, men..... du finder vel kun ud af det på én måde :)

Hilsen Morten

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:18

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:23

Yep, jeg har det i shoppen og det funker rigtig fint.

Det er dog ikke det, som kunderne benytter sig mest, hvis man tænker kreditmuligheder.

Hos mig er meget mere brugt "Betal med børnepenge", eller "Betal til din lønningsdag"

Jeg er dog i hel anden branche end din:)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:17

Jeg har nu prøvet dem som kunde, og det har bestemt ikke været et positivt bekendskab.

I første omgang modtog jeg ingen mail fra dem med en regning før efter 10 dage hvor der så kom en mail med et rykkergebyr.

Første udfordring er så at komme i kontakt med dem. Det kan man kun hvis man skriver et direkte link ind på deres side.

De hævdede stadig at de havde sendt den første mail og den måtte være endt i spam, mens mail nr. 2 så åbenbart var gået fint ind i min indbakke.

Jeg betaler straks varens pris, men ikke rykker gebyret, som jeg gør indsigelse overfor hvorefter de sender sagen videre til inkasso

Og hvad er deres navn egentligt.. er det Via-bill eller E-bill?

Så alt i alt synes jeg ikke det er et firma der er værd at arbejde sammen med.. set fra en kundes synspunkt.

Hilsen Jørgen

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:12

Lige et lille tillæg til ovenstående post.

Kravet blev som nævnt sendt videre til Advis inkasso A/S, som åbenbart også prøver at få så mange gebyrer ind som muligt. 

Jeg modtog to breve fra dem, begge på den sidste rettidige betalingsdato. Brevet stod godt nok som udskrevet 10 dage før jeg modtog det, men som de sagde da jeg ringede til dem, "Det er jo ikke vores skyld at du har problemer med at modtage post". Breve fra Advis er dog de eneste jeg har oplevet at det tager ti dage om at modtage, alt andet kommer senest 2-3 dage efter afsendelse.

Det skal siges at dette er den eneste gang at jeg har været i nærheden af inkasso, så jeg ved ikke om det er normal praksis blandt dem...

Men igen understreger det bare min oplevelse af ViaBill som nogle der ikke tjener nok på deres normale forretning, og så prøver at skrabe lidt ekstra gebyrer ind.

Hilsen Jørgen

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 08:00

Martina Salajkova Karim:

Yep, jeg har det i shoppen og det funker rigtig fint.

Det er dog ikke det, som kunderne benytter sig mest, hvis man tænker kreditmuligheder.

Hos mig er meget mere brugt "Betal med børnepenge", eller "Betal til din lønningsdag"

Jeg er dog i hel anden branche end din:)

Jeg ved at det er en gammel tråd. Men prøver alligevel.

Har du nogle gange problemer med at dankort og kreditkort er udløbet. Eller der ikke er dækning. ?

Der skulle jo ikke være nogle problemer med at bruge den i andre brancher.

Man kunne jo også lave sin egen "viabill" at kunden først betaler når fortrydelse mulighed er udløbet. Det er jo også lidt det du har gjort bare med en anden tanke gang.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)