Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig programmør til opdatering af plug-in til woocommerce

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre skudt mig selv lidt i foden ved at få en amerikaner til at lave et (supergodt) plugin til min webshop, men nu da Wordpress kom med seneste opdatering, kan jeg ikke bruge det længere (se screenshot) og jeg kan ikke få fat i ham til at opdatere det.

Er du skarp til den slags og er du typen der måske endda kan videreudvikle på vores plugin (eller webshop) så skriv til mig ASAP!¨

Mvh

Jacob

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du fået løst dit problem?

Hvis du har, skriver jeg lige en løsning aligevel så andre måske får glæde af den.

Problemet er opstået fordi de fleste programmøre bruger "jQuery latest link" og seneste version er 1.10.2 som os mennesker vil opfatter som nyere end 1.2.3, det gør computere bare ikke, så fejlen ligger ikke i wordpress.

Så du skal finde hvor i dit plugin der er et link til til jQuery og ændre det til 

<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.9.1/jquery.min.js"> </script>

f.eks, så er jeg 99% sikker på at dit plugin vil virke igen


When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste vil nok være at disable Wordpress jquery og så indhente 1.9 - det kan du fx gøre i din functions.php

Smid mig en besked, hvis du ønsker hjælp til det :)

 iPhone 6

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Hvis du ikke har fået det løst, kan jeg hjælpe dig, jeg har en time pris på 125 kr. pr. time, også hvis du evt. skal have udviklet din Wordpress side.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberdata:

Hej Jacob.

Hvis du ikke har fået det løst, kan jeg hjælpe dig, jeg har en time pris på 125 kr. pr. time, også hvis du evt. skal have udviklet din Wordpress side.

125?

Du er ansat....
sender du lige dit cv og papir?

kan dog kun ansætte dig som freelancer da alt andet er ulovligt men kan love dig langt over 37 timer 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pannerup:

Har du fået løst dit problem?

Hvis du har, skriver jeg lige en løsning aligevel så andre måske får glæde af den.

Problemet er opstået fordi de fleste programmøre bruger "jQuery latest link" og seneste version er 1.10.2 som os mennesker vil opfatter som nyere end 1.2.3, det gør computere bare ikke, så fejlen ligger ikke i wordpress.

Så du skal finde hvor i dit plugin der er et link til til jQuery og ændre det til 

<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.9.1/jquery.min.js"> </script>

f.eks, så er jeg 99% sikker på at dit plugin vil virke igen

Hej Thomas.

Har fået det løst midlertidigt, men er stadig lidt træt af at udvikleren har ugelange svartider og i øvrigt ikke opdaterer sine plug-ins.

Tak for svar.

/Jacob

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberdata:

Hej Jacob.

Hvis du ikke har fået det løst, kan jeg hjælpe dig, jeg har en time pris på 125 kr. pr. time, også hvis du evt. skal have udviklet din Wordpress side.

Hej Kim

Jeg vil kontakte dig snarest. Tak for svar.

/Jacob

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har kun kunnet finde denne linie (og har ændre den til 1.9.1) Men uden held:

wp_enqueue_style( 'jquery-ui-css', 'http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.9.1/themes/base/jquery-ui.css' );

Jeg er IKKE programmør og er derfor lidt, nej ret usikker på hvor og hvad jeg skal lede efter.

Mvh

Jacob

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det står længere nede, linien er denne

<script type="text/javascript" src="http://buzzr4u.dk/wp-includes/js/jquery/ui/jquery.ui.core.min.js?ver=1.10.3"></script>

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pannerup:

Hej Jacob

Det står længere nede, linien er denne

<script type="text/javascript" src="http://buzzr4u.dk/wp-includes/js/jquery/ui/jquery.ui.core.min.js?ver=1.10.3"></script>

I hvilken fil? Jeg er helt blank desværre (er god til andre ting heldigvis)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)