Nu har jeg prøvet at rette lidt i ansøgning efter jeres råd :) der skal stadig tages hensyn til stavefejl og tegnsætninger!!!! kan give mig lidt feed back på den her? ______________________________________________________________ Opfordret ansøgning til revisortrainee/elev stilling. Hej jeg søger elevplads hos jer efter afslutning af min HHX i 2014. Jobbet jeg søger har en stejllæringskurve samtidig en praktisk udfordrende arbejdsdag som giver mulighed for at bruge den teoretiske viden jeg får fra HD studiet som jeg ønsker at begynde på og ikke mindst en elevplads som giver fornuftige karriereudsigter, og muligheden for udstationering efter mange års erfaring er også vigtig for mig. Ifølge jeres jobopslag passer mine forventninger overens med jobbeskrivelse. Mit navn er Claus Koch og som beskrevet i mit CV er jeg i gang med 3. år på IBC i Kolding, det har givet mig basale kompetencer til at forstå og analyser virksomheders økonomiske situation samt strategiske udviklings muligheder ved hjælp af modeller og værktøjer og vigtigheden i at fungere i teams. Uddannelsen forventes fuldført i juli 2014. I min fritid har jeg haft fritidsjob der spænder fra at være servicemedarbejder til at arbejde på et lager. Kompetencerne jeg har fået fra HHX og min lyst til at lære mere er jeg overbevidst om at jeg vil kunne gavne en organisation hvis produkter bygger på medarbejdernes kompetencer. Om 10 år ser jeg mig selv som revisor på samme kontor som jeg begyndte på men med ansvar og væsentlige bedre kompetencer, og kandidat uddannelsen Cand.merc.aud er fuldført og vejen til at bliver statsautoriseret revisor er meget tæt på. |