Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger (billig) hjælp til opstart af website i wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er et lille firma, der søger hjælp til oprettelse af en ny hjemmeside i wordpress. Vi har allerede et eksisterende website, men i takt med at vi får flere og større kunder, kunne vi godt tænke os at forfine vores visuelle identitet lidt. 

Måske du kender en, der kan bruge os som case / mangler referencer? :-)

Vi har en smule html-forståelse og har derfor mest brug for at komme igang - at få opsat en skabelon, som vi selv kan arbejde videre med. 

Vi har brug for følgende til at starte med:

1) En forside med billeder, der kan skifte automatisk

2) Underside A: En "about" side med tekst og billede

3) Underside B: En "produktside" med tekst og billeder sat overskueligt op.

4) Underside C: En "butiksoversigt" med overkuelig listvisning over vores forhandlere i ind- og udland

5) Underside D: En "presse" side med klip/billeder af udklip fra magasiner. 

6) Underside E: En Kontaktside

Generelt i en enkelt og lyst design - vi har fotos som skal "skabe stemningen". Vi har allerede logoer, billeder og tekst - men kan ikke rigtig greje wordpress. Så hvis nu man kunne komme igang med lidt hjælp :-) Vi har kastet alle vores penge efter produkter og messer, så det skal holdes på et minimum... 

Gerne hjælp fra Kbh området, med mulighed for at kunne få en lektion ved et skrivebord. 

Håber der sidder en venlig sjæl derude, som synes det kunne være en overkommelig opgave (og en potentiel god reference :-)) 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Dét kan vi hos Retro Media, sagtens hjælpe jer med. 

Vi kan lave en lækker hjemmeside, for kun 899,- 

Vi finder et lækkert template, som vi derefter tilpasser, til netop jeres behov. 

Hvis vi har fanget jeres interesse, er i mere end velkommen, til at kontakte os. 

Mvh, 

Retromedia.dk 

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Det lyder interessant - jeg skriver en privat besked til jer med det samme. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granny.

Den opgave kan jeg løse for dig for 125 kr. pr. time + 10% tax (er indonesisk bosiddende), vi kan klare alt kommunikation over skype.

Mvh.

Kim Jacobsen

Cyberdata.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Fra  DialogDesigneren Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granny,

jeg vil gerne diskutere et samarbejde med din virksomhed på basis af shared values, referenceværdi og muligheden for et blivende samarbejde.

Tre ting, som jeg sætter højere end timetakster og faktureringsprocedurer.

Du kan ikke tjekke mine hjemmesider, da de er i dok til en hovedreparation, men du kan danne dig et indtryk på 

https://www.facebook.com/pages/DialogDesigneren/350602995029622

Der finder du også kontaktoplysninger.

Jeg underviser i Wordpress og har lavet hjemmesider i dette system de sidste tre-fire år. En god løsning til Jeres behov vil være, at I selv opbygger hjemmesiden med mig på sidelinien. Hvad man selv har bygget, kan ma også finde ud at vedligeholde, ikkesandt?

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Tusind tak for jeres henvendelser. 

Vi har fundet en løsning, som vi går videre med - så jeg søger ikke mere i denne omgang. 

Mange hilsner Anette 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)