har intet og tilbyde. men ville gerne selv lærer det dog har ikke penge til programmerne. så men tak for det med vektor logo.
Jeg vil vove at påstå, at alle har noget at tilbyde, hvadenten der er tale om at udføre et stykke arbejde eller betale lidt penge. Der er sikkert et eller andet, du kan tilbyde som tak/betaling for et logo - evt. bare et mindre gavekort til en café eller noget helt andet. Det handler om at vise lidt god vilje.
Selv skal jeg i en nær fremtid have programmeret en side, men jeg har ikke for tiden råd til at betale for det i det omfang, det skal udføres. Jeg har derfor lavet en aftale med en programmør om, at jeg til gengæld for hans programmering skriver en masse anmeldelser til et internationalt Affiliate-projekt, han har startet.
Tror umiddelbart, du får mere ud af at tænke i samme baner.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg kan desværre ikke give dig svar på hvilken program du skal bruge, da jeg kun har erfaring med illustrator. Du kan selvfølgelig hente Illustrator ned og prøve det gratis de første 30 dage.
Derefter skal du dog betale for den, hvis du vil bruge det fremover.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant