Hej det logo jeg leder efter skal være noget man kan bruge til at få på sit tøj plus biler. derfor spørg jeg dig hvis du keder dig og har du lyst må du meget gerne lave et logo til mig som jeg kan bruge .. håber der er nogen :D
Nu er det ikke mig som har givet dig en stjerne, men jeg vil skrive dette: Det du leder efter hedder et vektor logo, altså lavet i vektor. Det er en format så man netop kan bruge til forskellige ting som biler, tøj osv.
Som svar til resten af din tekst siger man at "Intelligente mennesker keder sig aldrig" det betyder at du leder et en uintelligent person til at lave et logo design til dig?
Hvis det er du ønsker et logo design udviklet til dig. Må du kunne tilbyde et eller andet hvis du ingen penge har.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Nu er det ikke mig som har givet dig en stjerne, men jeg vil skrive dette: Det du leder efter hedder et vektor logo, altså lavet i vektor. Det er en format så man netop kan bruge til forskellige ting som biler, tøj osv.
Som svar til resten af din tekst siger man at "Intelligente mennesker keder sig aldrig" det betyder at du leder et en uintelligent person til at lave et logo design til dig?
Hvis det er du ønsker et logo design udviklet til dig. Må du kunne tilbyde et eller andet hvis du ingen penge har.
Det er vel ikke at være negativ at spørge hvordan det vil kunne hjælpe dig, jeg har mange vektor filer, så kunne let sende dig et, men vil da vide h vordan det kan hjælpe dig
Du skriver tøj og biler... ingen penge men kreativt... For at bevise over for Alexander at man godt kan gøre tingene kreativt uden det koster har jeg tænkt og tænkt. Kom så på den perfekte løsning.