Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til styring af 1500 containere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for et program til at styre vore 1500 skibscontainere, de er opstillet ude hos kunder og kunderne bruger dem ofte til en decideret "flytning"

Håber nogen kan hjælpe?

Med venlig hilsen

Christian Nielsen

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 16:05

Hej Christian.

Vi har lavet IT-udvikling til både Eitsen Group og Combi-lift/J.Poulsen Shipping. Vi har bl.a. lavet indkøbsfunktioner til oceangående skibe og har altså rimelig meget styr på lokationer, shipping m.v.

Hvis det altså er containere, som sejles du har brug for styring til. Ellers er vi naturligvis interesseret i dialog under alle omstændigheder..

Hvis du er interesseret i en snak, så skriv evt. til mre@lgo.dk - så kan vi tage en dialog mere detaljeret om hvad du har brug for, så vi evt. kan ende op med at give dig et tilbud.

/Morten Reitoft

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:37

Christian S. Nielsen:

Vi har brug for et program til at styre vore 1500 skibscontainere, de er opstillet ude hos kunder og kunderne bruger dem ofte til en decideret "flytning"

Håber nogen kan hjælpe?

Med venlig hilsen

Christian Nielsen

Vi kan udvikle et fornuftigt system til dig, som vil være integreret med vore gps-trackere således at du både har overblikket visuelt og i realtime. Det system jeg her har i tankerne, vil være fuldstændig bygget op omkring dine ønsker og behov, og behøver ikke koste spidsen af et containerskib....

Vi leverer ikke blot gps-trackere, men også skræddersyede IT-løsninger som dækker kundernes behov nu og i fremtiden. Har du lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte Ifindu for en uforpligtende dialog.

Har du bare brug for en mere "down-to-earth" løsning med f.eks. database-styring, bookingformularer, fakturering og rykkerstyring er vi faktisk også eksperter indenfor dette område. Her kan du med fordel kontakte os via Icode's hjemmeside.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 17:03

Hej Christian

Vi har et system som kan tilpasses til jeres forretning og vores priser er yderst fornuftige og implementering er gratis. Jeg håber at kunne give dig et uforpligtende tilbud og du kan kontakte mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk mvh mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)