Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig Danmarks (måske) bedste elev?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg studerer lige i øjeblikket på HG (Handelskolernes grundforløb), på mit andet år.
Til dem som ikke kender til uddannelsen er det en uddannelse af 3-4 års varighed, hvoraf de to første er på skole, og så efterfølgende skal man have sig en læreplads, som ender med at afgøre hvilken uddannelse du reelt får dig, og den elevplads har du så i 1 eller 2 år afhængig af hvilken retning du vælger.

Jeg er færdig med min 2 årige skoleperiode til december, og derfor vil jeg høre om nogle her inde kan bruge en elev inden for et af følgende fag:

Detailhandel
Event koordinator
Finans
Kontor
Handel
kontor med speciale
Sundhedssekretær

Jeg har på min uddannelse indtil videre opnået et gennemsnit på: 10,08 - jeg kæmper dog på at få det højere op inden jeg er færdig.

Ud over de alm. karakterer for fagene generelt har jeg fået 12 i de fleste opgaver som vi har lavet i løbet af året.

Mine karakterer enkeltvis er som følgende:

Dansk c 10

Engelsk c 10

Detail 10

Erhvervsøkonomi 7

Grafisk præsentation (valg fag) 10

IT D 12

Samfundsfag D 12

Spansk F 7

Temaprojekt 1, 2 og 3 - 12

Salg og Service D 10

Bliv selvklog (valgfag) 12

Erhvervs Økonomi E 7

IT E 10

Salg og Service D 10

Dansk D 10

Engelsk E 10

Erhvervsøkonomi F 7

IT F 10

Salg og Service E 12

Samfundsfag F 10

Udover min nuværende uddannelse har jeg haft lidt forskellige jobs for at prøve tingene af, og der har jeg været forbi Mc Donalds, hvor jeg arbejde et års tid som en "all round" medarbejder, hovedsageligt i køkkenet, men også kassen, rengøring m.v.