På Aminotastic websitet er "KØB BILLET" i menubjælken ude af funktion. Det fungere fint fra forsiden. |
Aminotastic 2013
- 1
Profilbadgen kommer på i næste uge :-) Køb billet skal også fungere nu. Mvh Thomas |
ja kunne være sjovt at se tilmeldte - jeg ved først om nogen tid om jeg kan prøve at få det med i kalenderen og må så tage chancen, men sjovt at vide hvem der var med vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Betyder det noget, om det stater kl. 13 eller 14? Men om det det slutter 19 eller 20 betyder faktisk, om vi jyder kan nå det sidste tog hjem. Ja, vi kan selvfølgelig bare tage bilen, men dels er det meget dyrere og dels mere anstrengende. Prøv at tænke over det næste år.
mvh |
Michael, man kan også overveje at gøre som de jyske moderatorer.. Vi finder vist et eller andet hyggeligt sted at sludre med de andre moderatorer over et par fadøl efter Aminotastic. Ja, vi kører først hjem dagen efter. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Michael God pointe. Vi har den i baghovedet til næste gang. Men jeg synes også du skal blive og gå med ud at tage en øl bagefter :-) Mvh |