Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. modtagelse af betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Amino

(Jeg skal lige skynde mig at sige, at jeg har søgt efter svar på dette, men uden held - derfor indlægget.)

Her til aften har jeg siddet og læst lidt om WooCommerce til WordPress, og jeg har såmænd også fået det installeret på et "test-domæne", hvor jeg har siddet og leget lidt med tilføjelse af lidt forskellige fiktive produkter.

Men pludselig slog det mig; hvis nu folk pludselig vælger at putte noget i kurven og købe det - hvor ryger de penge så hen? For mig bekendt har jeg på intet tidspunkt skulle oplyse kontooplysninger osv. i forhold til modtagelse af betalinger. 

Hvordan og hvorledes? Og hvis du/i har sidder inde med links til nogle gode, danske guides (gerne video) til WooCommerce, så smid dem endelig også her i tråden :).

På forhånbd tak for hjælpen!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:07

du skal opsætte gateways her:

Ditdomæne.dk//wp-admin/admin.php?page=woocommerce&tab=payment_gateways

Indtil du har gjort det, kan der ikke modtages penge, og ordren går ikke igennem...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:06

Tusind tak Jan! :) Yderst fyldestgørende svar. 

Så skal vel "bare" have en aftale med f.eks. ePay og Nets for at kunne modtage de gængse kreditkort og dankort. Men igen, tusind tak for hjælpen!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu nævner du selv ePay ...

Vi har faktisk et betalingsmodul til WooCommerce, så du kan tage imod betalingskort i din shop. Det er gratis, så du skal bare have en konto ved os for at bruge det. 

Der er tilmed en vejledning til modulet her: http://woocommerce.wpguiden.dk/da/installation

Du spørger bare, hvis der er noget :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)