Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger, artikler og andet om følgende emner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger bøger/blogs/blogindlæg/artikler, what ever, you name it, omkring følgende emner. Skriv gerne, hvis du har nogle idéer til ting jeg kan læse, som ikke blot er eksempler, men som indeholder guides, tips eller idéer til, hvordan man selv gør tingene.

1) Personlig branding

2) Personlig udvikling

3) Opnå succes

4) Nå sine mål

5) Motivation

6) Sætte sig realistiske mål og nå dem

.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Et længere besøg på biblioteket vil sagtens kunne tilfredsstille mange af de behov. Nu ved jeg ikke, hvilket amt og hvilken by du bor i. Men i Aarhus har vi hjemmesiden www.aakb.dk, som er en meget nyttig søgemaskine indenfor bøger i Aarhus kommune. Der findes mange indholdsrige bøger, men det kræver selvfølgelig også, at du har tid og overskud til at læse dem. Jeg er sikker på, at det er muligt, at finde bøger om de emner du søger :-)

Mvh.

Kevin

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Det kan jeg godt forstå, det er også spændende emner :-)

Jeg har skrevet en bog, der hedder "Få succes som voksen", som måske kunne interessere dig. Den er ganske gratis og kan hentes både som lydbog og ebog, og på siden er der også en række spændende videoer, som fantastiske mennesker har lavet til projektet. Du kan finde det hele på www.successomvoksen.dk

Og så er du også velkommen til at besøge www.ildsjael.dk, hvor der også er en del inspiration at hente.

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring personlig branding kan jeg anbefale "Crush It" af Gary Vaynerchuk.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg læste bogen Four hours working week af Timothy Ferriss. Noget af dette er lige amerikansk nok men han har rigtig mange gode pointer.

 

Kan klart anbefales.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Magtens korridor af Jesper Øhlenschlæger er egentlig også ganske god. Den er ret let at læse. Men den har nogle virkelig gode pointer, og den viser egentlig meget godt, hvor simpelt iværksætteri tit er.

Det kræver mest af alt, at man bare går i gang og arbejder hårdt mod sine mål. Det er i hvert fald indtrykket, når du har læst den bog. :D

The 4-hour workweek er også virkelig god. Den handler især om, at man kan arbejde smart - i stedet for bare at arbejde hårdt. Den er helt klart værd at læse, da  den burde sætte en række tanker i gang.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)