Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forbedre vi konverteringen på vores shop?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Som der står i overskriften, vil jeg meget gerne få nogle gode råd til hvordan vi kan forbedre vores konvertering.

Det er især bestilling og købsprossen, som jeg særligt er interesseret i af forbedre.

www.billigbazaar.dk/

På forhånd tak

Benjamin Petersen

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benjamin,

Lige et par hurtige ting:

Dine CTA-knapper har virkelig nogle forfærdelige farver, der skriger i øjnene.. De passer ikke til resten af temaet. Se f.eks. farven på Trustpilot-widget. Det er mere behageligt at se på! Besøg evt. kuler.adobe.com for at finde nogle farver der spiller godt sammen.

Farven i din drop-down-menu er rigtig fin! Gå efter noget i den dur.

Hvis jeg var dig, ville jeg se på muligheden for at fjerne alt "larmen" under betalingen. Få inspiration til hvordan det kan se ud, ved at besøge kondomaten.dk (og læg nogle ting i indkøbskurven + gå til betalingen)

Det var lige mine to råd :)

Kasper.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 14
Fra  3BS - 3 Business Solutions Skrevet kl. 16:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Benjamin

Hvis din webshop endnu ikke er helt etableret, eller ønsker at starte en ny, er vi et godt sted at starte, da vi ikke har noget opstartsgebyr, eller andre tunge omkostninger, kun en fast månedlig ydelse!

Vores webshops med tilhørende designs koster fra 229,- om måneden, og vi hjælper dig igang med din webshop!

tag et kig på www.3bs.dk

Mvh.

3 business solutions

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Skrevet kl. 16:56

Hej Kasper

Tak for dit svar

Kasper Kammersgaard:

Lige et par hurtige ting:

Dine CTA-knapper har virkelig nogle forfærdelige farver, der skriger i øjnene.. De passer ikke til resten af temaet. Se f.eks. farven på Trustpilot-widget. Det er mere behageligt at se på! Besøg evt. kuler.adobe.com for at finde nogle farver der spiller godt sammen.

Farven i din drop-down-menu er rigtig fin! Gå efter noget i den dur.

Jeg har nu rettet farverve til mere milde farver - giver dig ret i, at det var en smule skrigende:)

Kasper Kammersgaard:
Hvis jeg var dig, ville jeg se på muligheden for at fjerne alt "larmen" under betalingen. Få inspiration til hvordan det kan se ud, ved at besøge kondomaten.dk (og læg nogle ting i indkøbskurven + gå til betalingen)

Under Checkouten har jeg fjernet den store tekst med fragtpriser, da den allerede står sammen med fragtmuligheder.

Jeg kan ikke rigtig se andre ting som kan gøres bedre, da min checkout allerede kun fylder 1 side, så kunderne ikke skal bladre flere sider igennem for at købe en vare.

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Skrevet kl. 16:58

Frank :

Hej Benjamin

Hvis din webshop endnu ikke er helt etableret, eller ønsker at starte en ny, er vi et godt sted at starte, da vi ikke har noget opstartsgebyr, eller andre tunge omkostninger, kun en fast månedlig ydelse!

Vores webshops med tilhørende designs koster fra 229,- om måneden, og vi hjælper dig igang med din webshop!

tag et kig på www.3bs.dk

Mvh.

3 business solutions

Hej 3BS

Tak for tilbuddet, men synes jeg allerede nu har en fornuftigt webshop som kører udmærket. Jeg efterlyser blot tiltag som kan forbedre konverteringen på shoppen.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 17:20

Benjamin Petersen:

Kasper Kammersgaard:

Under Checkouten har jeg fjernet den store tekst med fragtpriser, da den allerede står sammen med fragtmuligheder.

Jeg kan ikke rigtig se andre ting som kan gøres bedre, da min checkout allerede kun fylder 1 side, så kunderne ikke skal bladre flere sider igennem for at købe en vare.

Det jeg mener er, som Kondomaten.dk har gjort - fjerne header, footer, menuer og alt det der får folk "væk fra bestillingssiden".

Når folk har besluttet sig for at købe, og gå til betalingssiden, skal du kun lede dem en vej. :)

Hav blot en lille knap nederst - hvor der står: "Eller vil du tilbage til forsiden?"

Mvh Kasper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27

Det er tydeligt, at der er lagt mange timers arbejde i webshoppen. Der er dog alt for mange muligheder for kunden. Jeg har lavet en video med kommentarer og forslag, se videoen her:

Feedback på ">electronicplanet.dk

Videoen kan fjernes, hvis det ønskes.

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Skrevet kl. 23:31

Poul Madsen:

Det er tydeligt, at der er lagt mange timers arbejde i webshoppen. Der er dog alt for mange muligheder for kunden. Jeg har lavet en video med kommentarer og forslag, se videoen her:

Feedback på

" target="_blank">electronicplanet.dk

Hej Poul

Tak for din feedback - Dog en mindre fejl at du har forvekslet min shop med en anden.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:43

Jeg synes der mangler nogle kortlogoer ved betalingsmuligheder under checkout. Lige skal man vælge "DIBS Payment Window" for at betale med dankort, og det tror jeg skræmmer mange væk.

Kan man godt nok få sendt sin pakke til Cube for 38,- med Post Danmark?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:45

Poul Madsen:

Feedback på

">electronicplanet.dk

Wink Mon ikke det var denne her ? www.billigbazaar.dk/

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)