Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tænker I om denne idé?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer så sandelig an på produktet. Carsten er iøvrigt en af mine gode bekendte, vi bor tæt på hinanden.

Mvh Carsten

Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:08

Hvad vil du sige chancerne for at overleve var for en en "rigtig" dansk pølsevogn med en segmentering så man ved hvad for nogle af produkterne der duer i USA

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:10

Super spænde ide... jeg står og skal afsted nu på mandag på inspirations tur til californien.. vil ud og se hvad muligheder der er inden for restaurations branchen. og så skal jeg deltage i en stor mad trend messe i LA.

Du skal bare igang med at undersøge det noget mere... fed ide. der kunne være inspiration at hente fra sverige hvor der er en stor franchisekæde af pølsevogne der hedder pølsemanden.

jeg fik gourmet hotdogs der virkelig var gode på Northsidefestivalen i århus... hvis man laver den kvalitet er jeg sikker på det går rent ind alle steder.

der ud over vil jeg sige at det med den kommentar med at blive sagsøgt skal du simpelthend ikke lytte på... det er taget helt ude af sammenhæng og høre slet ikke hjemme i denne debat....   der er nok 1000 andre ting der er vigtiger og langt mere relevante at tænke på.

går du vidre med ideen eller ligne i usa.. så vil jeg gerne holdes opdateret, da jeg kigger samme vej ;-)

med venlig hilsen

Thor andersen

stay strong

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 00:13

Carsten Jacobsen:

Det kommer så sandelig an på produktet. Carsten er iøvrigt en af mine gode bekendte, vi bor tæt på hinanden.

Mvh Carsten

Dygtig gut kan du så lige fortælle ham :)
Hopper ud af tråden her for ikke at ødelægge den.
Ville bare nævne det da det er plasteret til i flere videoer derinde.
Anet intet om madbranchen. 
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:15

Man kan ikke estimere chancer inden for restaurantions branchen på forhånd...ihvertfald ikke helt... det handler om demografi, geografi osv... placering menneske flow, synlighed osv...

du kunne jo altid tager over og teste et par dage med smags prøver og høre hvad folk tænker... deltage i en lokal food festival som der er en del af i sanfransisco

så kunne du samle lidt meninger og fingerspids følelse.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:21
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Firmaconnect.net:
Der findes advokater som opsøger kunder for at høre om de ikke lige kunne lave en sag.
Har ikke forsøgt men har hørt mange der siger no go til at bygge firmaer i usa med mindre dit produkt bliver solgt et andet sted netop på grund af dette. 

Det er muligt, at der findes enkeltstående sager, hvor baggrunden kunne minde om det du beskriver. Personligt ville jeg nok bare klassificere det som en af de mange urban legends, der er om amerikanerne. At det skulle være en generel tendens, som ville gøre det vanskeligt at starte en pølsevogn op virker fuldstændig usandsynligt. 

Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:23

Lyder godt! skal nok holde dig opdateret dog, regner jeg ikke med noget stort inden for den næste tid. Da jeg lige er blevet færdig på studie og min økonomi rækker ikke til det. Men ja, ideen vil jeg prøve og undersøge nærmere om. ! 

Nogle der ved en pris for, at stå på et gadehjørne i san fransico ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)