Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TIlbud! 50% rabat på SEO, tekstforfatning & WordPress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Amino!

Jeg har tidligere på ugen skrevet en tråd, hvor jeg også gav et tilbud på en af mine ydelser. Her kommet endnu et tilbud, fordi det gik strålende med det andet tilbud!

50% rabatSEO, tekstforfatning & WordPress

Til og med mandag klokken 23:59, vil det være muligt at få 50% rabat på alle de ydelser jeg sælger gennem CJMedia.dk.

For at spare dig for besværet har jeg skrevet hvad jeg rent faktisk tilbyder - med før pris og tilbudspris! :-).

At skrive tekster har jeg gjort rigtig meget i de sidste par år - faktisk hver dag. Jeg kan skrive om stort set alt og jeg laver altid en grundig research, inden jeg påbegynder tekstforfatningen.

- Prisen pr ord var 40 øre. Nu er 20 øre - 50% rabat!

Linkbuilding laver jeg også på daglig basis - for kunder, såvel som egne projekter. Der er ikke tale om en skræddersyet linkbuilding aftale, men 'blot' en lille linkbuildingpakke i form af 20 links fra blogs og (splogs). Hvis du vil vide mere om dette, så tager vi den privat.

- Prisen for pakken var 4.000,-. Nu er den kun 2.000,-. 50% rabat!

WordPress er helt klart en af mine spidskompetencer. Alle mine egne sites er lavet i WordPress - og med stort succes. Jeg kan hjælpe med at opsætte dit design, oversætte dit theme, opsætte WordPress og en hel del mere. Bare giv mig detaljerne, så skal vi nok finde ud af noget.

- Prisen for en WordPress standard opsætning var 500,-. Nu er den kun 250,-. Før øvrige opgaver, finder vi en helt særlig pris til dig!

Hvorfor skal du vælge mig?

Det er der rigtig mange grunde til. For det første, så er jeg rigtig hurtig. Min leveringstid er ofte under 24 timer på små opgaver og i 95% af tilfældene indenfor en uge.

Jeg går op i det arbejde jeg laver og jeg arbejder til du er tilfreds. Hvis du ikke er tilfreds prøver vi at løse det i fællesskab - og hvis vi ikke finder på en løsning, får du selvfølgelig det fulde beløb tilbage.

Jeg har ikke mere at sige. Det var mit bidrag til at hjælpe jer iværksættere med nogle billige serviceydelser. Hvis du har spørgsmål eller andet, skal du være velkommen til at kontakte mig. Send mig en PM eller mail: casper[snabel-a]casperj.dk.

Alle priser er eksklusive moms. Ved 'store' eller middelmådige opgaver kræves der upfront betaling. Enkelte undtagelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44

Jeg vil hurtigt nævne at tilbuddet gælder til og med mandag. Jeg har fået en del henvendelser, hvilket er super dejligt.

Jeg tillader mig at sænke prisen på linkbuildingpakken ydeligere, således at prisen nu er helt nede på 1500. Normalpris: 4000. Jeg sælger kun 2 stk linkbuildingpakker mere - så det er først til mølle! :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46

Husk at tilbuddet gælder resten af dagen. Du skal slå til nu, hvis du vil have glæde af tilbudet. Send mig en mail eller PB :-).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)