Håber den er havnet det rigtige sted, syntes lidt den kunne passe ind flere steder.
Er rimelig godt igang med min side, og vil godt begynde at øve mig på at lave Youtube film. De bliver helt simple i starten, fx hvor jeg bare sidder og forklare lidt omkring køb af diverse ting, oppakning af produkter og lign.
Man kan nemt købe en Intro film på Fiverr, men det kan da ikke passe at der ikke også er en lang række programmer der har disse helt som standard hvor man bare kan tilføje tekst + billed - Snakker max 10 sekunders intro.
Hvilket program kan i anbefale til at lave nogle simple Youtube film, gerne hvor man har mulighed for at lave lidt intro uden krav til det helt vilde.
Er det bare igang med Windows Movie Maker, eller findes der bedre alternativer ?
Der findes mange alternativer til Windows Movie Maker. Programmet er som sådan fint nok til helt basale ting, men til mere avancerede redigeringer skal du have noget andet.
Jeg har bl.a. hørt godt om det gratis Lightworks - det skulle ikke være til at finde ud af fra dag et, men have rigtigt mange gode funktioner.
Hvis du har adgang til en Mac, vil iMovie være et bedre bud end Windows Movie Maker. Her er det super nemt at lave div. introer pga. de mange skabeloner. Hvis du kunne tænke dig at jeg kom med et gratis udkast kan du bare sende mig en mail (hyldeborg@me.com). :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Du er velkommen til også at kontakte mig, borupgraphics.dk. Der er mange muligheder og kigger på windows kan jeg ikke rigtigt hjælpe dig, men på mac er der mulighed for i Final Cut Pro X at finde mange professionelle introer der let kan bruges.
Har ikke selv lige fået kigget nærmere på det, udover jeg bare nåede at se at der var flere programmer til Mac hvor der var "færdige" introer der nemt kunne laves.
Så når der lige er tid skal jeg have ledt lidt mere efter "kopi" programmer af dem der fungere til Windows.