Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ang. affiliate med f.eks. SAS og Norwegian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg lancerer snart et nyt affiliate site, Job Norge, og mangler at få det sidste affiliate på plads - håber at der er nogle venlige Aminoer der kan hjælpe:

Jeg finder ikke Norwegian og SAS på nogle af de danske affiliate netværk - er det rigtigt? Hvordan gør jeg så jeg bedst muligt kan deeplinke direkte over til deres hjemmeside? Er også interesseret i at køre display annoncer på dem. 

Norwegian og Widerøe kører dog Google AdSense og herligt når de dukker op :-)

Jeg er også interesseret i at køre affiliate med Colorline hvis nogle også har kenskab til det.

God weekend derude.

Madsen

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Inde på Skyscanner.dk kan jeg se at de har en displayannonce fra SAS. Er det på nogen måde muligt at spore og finde ud af hvem der kører den kampagne for dem?

Tror ikke at Norwegian kører affiliate som sådan - desværre - dog har jeg fundet denne artikel uden at få ret meget ud af det? 

Håber stadig at nogle kan hjælpe mig :-) 

Madsen

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Norwegian kjører ikke affiliateprogrammer i noen land (Edit: med unntak av PHG i UK?). SAS har affiliateprogram hos TradeDoubler Norge.

Color Line har ikke affiliateprogram for tiden, men Stena Line og DFDS har hos TD.

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da et svar jeg kunne bruge :-) Har snakket med Tradedoubler og de fik mig tilmeldt Widerøe via den norske Tradedoubler afdeling men han nævnte ikke SAS. Desuden kører British Airways også via Tradedoubler DK. Har tilknyttet Stena Line og DFDS til hjemmesiden. 

Jeg vælger nok at køre Norwegian via Skyscanner via denne metode http://www.skyscanner.dk/flyselskab/flyselskab-norwegian-dy.html og så køre affiliate med deeplinking via Skyscanner på Tradedoubler.

Så mangler jeg jo egentligt bare Colorline (og en ordentlig Norwegian metode) da jeg også idag er blevet partner med Fjordline.

Tak for hjælpen med SAS :-)

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er du påmeldt Fjordline? Er det direkte avtale med dem, eller via et affiliateselskap?

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ringede til dem, fik en e-mail adresse jeg skulle skrive lidt informationer til og så fik jeg tilsendt nogle login oplysninger :-) Det var den danske afdeling men det burde også være gældende for Norge. 

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, takk for svar! (Så vet jeg hvem jeg skal ringe på mandag Big Smile )

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)