Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elevplads søges, datatekniker (programmering) - KBH/Sjælland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

jeg er ny til siden, og tænkte om der ikke var nogle som stod, og kunne tænke sig en Datatekniker lærling, med programmering i speciale? Om ikke andet om i måske kender nogle som kender nogle Wink. Jeg blev færdig med grundforløbet, data og kommunikation på TEC i Januar 2013, med karakteren 10.

Praktisk info:

Til daglig er jeg i skolepraktikken hvidovre, hvor jeg startede d. 28 Maj (Øv bøv). Men iøjeblikket har jeg en delaftale, i Brüel og Kjær ( http://www.bksv.dk/ ) på 3 måneder, i deres IT-support afdeling. Min sidste dag i B&K er 04 Oktober, og så starter jeg på H1 mandag d. 07 Oktober, det kan dog udskydes hvis en ny lærerplads dukker op, som gerne vil have mig i praktik inden H1.

Om mig:

Jeg er 18 år gammel, bliver 19 til september, bor i Albertslund og så har jeg bil(er). Som person er jeg glad, høflig, hjælpsom og så har jeg en god sans for humor. Jeg er energisk, og har både lyst og evne til at arbejde sammen med andre, såvel som selvstændigt.

Jeg har en stor interesse for programmering, og har efterhånden haft det en del år. Mine nyeste interesser indenfor programmering er HTML, CSS og Java. Derudover kan jeg en smule C# som vi bla. har lært på grundforløbet.

Håber ikke det var for meget info, men som skrevet, hvis i kender nogle eller i måske selv står og mangler, så send mig venligst en mail på: fredekiel@gmail.com

Mvh. Frederik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)