Hej Jeg har den overbevisning, at det er sundt og godt at lære noget om de ting man har med at gøre. Så hvis man har en webshop, så er det godt at kunne noget om SEO. Jeg ved godt, at man sagtens kan betale sig fra tingene - og jeg er sikker på, at man kan få et fremragende arbejde leveret. Men hvis man selv er inde i tingene, så kan man også bedre se helheden i ens projekt. Men det er selvfølgelig ikke altid, at man har tid til at sætte sig ind i tingene, og her er det selvfølgelig godt at kunne betale sig fra det. Hvor lang tid vil det tage at sætte sig ind i grundlæggende SEO? Jeg har kigget lidt på denne hjemmeside: http://www.seo-lex.dk/ , og det virker som om man bliver guidet godt igennem tingene - men er det et godt værktøj? Jeg har en Dandomain webshop som jeg er ved at bygge op, og der er også noget som hedder SEO-tuning til netop Dandomain webshop. Han tilbyder både SEO-lex og SEO-tuning for 1790 kr. ex. moms. Er der nogle af jer der kender ovenstående, og er det noget I kan anbefale? Umiddelbart har jeg kun læst positivt om det. Mvh. Jon |
Har købt en af bøgerne i sin tid da jeg selv havde dandomain webshop, og jeg syntes den var pengene værd.
Hvis du ikke ved hvor du skal starte tror jeg det er et godt sted.