Hej Aminoer. Jeg overvejer meget at lave et dansk rejsesite, der udelukkende omhandler ét specifikt land. Udover, at der naturligvis skal være mulighed for at købe flybilletter, pakkerejser og bestille hotelværelse, samt bil, så skal der være en hel masse spændende indhold om landet (mere end på de fleste rejsesider). Jeg forestiller mig, at siden skal være det ultimative sted på nettet for folk, der elsker det pågældende land, således, at det ikke kun handler om at sælge flybilletter, m.m., men i lige så høj grad handler om hyggelig og interessant læsning om alt mellem himmel og jord indenfor landets grænser - en slags rejsebog om kultur, mad, etc. Men er der mon plads til flere rejsesider - om ikke andet, så hvis man gør noget særligt ud af det? Og vil folk typisk overhovedet købe en rejse gennem en side på nettet, der kun omhandler ét specifikt land fremfor bare at søge på et kendt rejsebureau eller en rejseside, der dækker alverdens lande? Hvad tror du? Og endnu bedre, ved du noget, du vil dele om dette emne? De bedste hilsner Thomas |
Ingen, der kunne tænke sig at ytre deres mening eller viden? :-)