Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Photoshop eller Illustrator

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg vil gerne starte mit eget tøj mærke, men har brug for lige at få et skub med et par ting ;) . (Og det skal lige siges at jeg virkelig er nybegynder)...

Jeg har nu designet mit eget tøj med en papir og blyant og vil gerne videre med det selvfølgelig....

1. Jeg kan ikke finde ud af om jeg har brug for Photoshop hjælp eller Illustrator, hvis jeg allerede har tegnet tøjet på et stykke papir????

2. Kan man godt have photoshop til en PC og ikke mac?

3. Jeg kan ikke finde ud af at designe i photoshop eller illostrator.. Er det sådan nogen skabeloner man skal have for at designe?.

4. Hvis man gerne vil spørge et andet tøj firma/mærke om de vil sælge ens tøj, hvordan foregår det så?.

På forhånd tak!

Erik.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:11

Du kan prøve at se på denne side, om det er noget du kan bruge.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:21

1. Nu har jeg ikke set dine tegninger, men jeg tror ikke at du behøver en digital tegning til at producere tøjet, men det vil højst sandsynligt komme an på det firma som skal producere tøjet. Hvis det skal produceres på maskine, hvilket en del ting jo bliver, skal det i hvert fald digitaliseres på en eller anden måde, men det tvivler jeg på at man benytter Adobe programmer, og det kan firmaet med stor sandsynlighed hjælpe med.

2. Du kan godt på Photoshop til PC

3. Den må jeg melde pas til. Forstår ikke helt spørgsmålet :)

4. Hvis du vil have f.x. Jack & Jones til at sælge dit tøj, så skal du have dine tegninger, og en prototype f tøjet er nok også en meget god idé klar som det mindste. Derefter skal du forsøge at få et møde med dem hvor du kan fremvise dine kreationer.

Held og lykke :)

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 18:25

MANGE tak for svaret! :)

Jeg sætter stor pris på det... også fra andre Wink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)