Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjener denne annonce penge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Det er min første annonce jeg har lavet som jeg ville hører om der er nogen der kan fortælle mig, hvor man kan se sine indtægter på facebook og på partner-ads som jeg har annoncen fra... 

synes kun jeg kan se mit forbrug på facebook, på partner-ads kan man intet se? hvis der er noget der kan fortælle mig om det ser helt forkert ud eller om jeg har fat i nogen af det rigtige ville det være en kæmpe hjælp!

den er to dage gammel...

Her er et par billeder:

beklager de dårlige billeder!

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser det har du på facebook tjent 16 US$ and på ads 8 kr

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper72:

Som jeg læser det har du på facebook tjent 16 US$ and på ads 8 kr

Ikke korrekt :-)

Til trådstarter:

Du har brugt 16 dollars på Facebook og haft en indtægt på 0 kroner hos Partner-ads i kampagneperioden.

Det kan du se ved at der er angivet 0,00 kroner ud for "1 uge siden" og "1 måned siden"

- Bemærk, at der typisk også er en cookie levetid i spil, og du derved stadig kan være heldig at de besøgende foretager et køb på baggrund af din annonce.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

okay hvor længe synes i så jeg skal forsætte med den opstilling jeg har nu, og hvornår kan jeg se om der er tjent penge?

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Snoop,

Hvis du har brugt 16 dollars, altså små 90 kr på at annoncere på Facebook - Så skal den kampagne som du køre fra partner-ads jo helst give et afkast på minimum 90 kr. før du kan tjene penge på at annoncere.

Det er selvfølgelig meget tidligt at sige om denne kampagne kan betale sig.

Hvis den kampagne du køre fra partner-ads, har en leadpris på f.eks. 10 kr - Så er det vidst sikkert at sige at denne annonce ikke kan betale sig for dig.

Hvis du får en leadpris på 500 kr, så er det jo en helt anden sag, så har du stadig godt 400 kr at give af i annoncering på facebook, førend at dit regnskab bliver negativt.

Alt i alt, hvis du bruger mere på annoncere på facebook, end du tjener på partner-ads - Så er det en dårlig forretning for dig :)

PS. Du kan se hvad du har tjent på det billede du har taget af partner-ads. Der står 0 kr. Altså har du ingen penge tjent.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)