Jeg skal til og lave salgs materiel, til og få nogle kunder. Jeg har det hele klart, men skal lige finde ud af hvordan jeg sætter det sammen, så jeg kan vise det for evt. ny kunder. Men hvad skal jeg tænke på, eller hvad er vigtigt og tænke på. Der skal være den information kunden ønsker, priser og kontakt information. Men jeg skal have lavet noget, når kunden ser det materiel, ikke smider det ud med det samme, men måske ligger det til side og kigger på det sener.
|
Hej Martin
Normalt kommenterer jeg ikke på folks skrive- og stavefejl, fordi jeg synes, det er så inderligt ligegyldigt i et forum, hvor vi skal præsentere vores meninger og holdninger og ikke den indre "skolelærer".
Men jeg kan se at der er en del fejl i dit indlæg og det betyder som sagt intet for indlægget, men meget for den måde, du bør gå frem på. Så når du skriver, at du skal have lavet salgsmateriale, vil mit bedste råd til dig være, at lave nogle kladder med de oplysninger og informationer, du ved, dine kunder vil efterspørge. Og så få nogen til at hjælpe dig med at sætte det op.
Jeg har oplevet Hans Stokholm her inde på Amino som en, der formulerer sig klart og dygtigt, så hvis jeg var dig, ville jeg henvende mig til ham og spørge, hvad det koster, hvis han skal hjælpe dig med at lave tekster og materiale.
Held og lykke med det
Birte