Ellers kan jeg anbefale en ny feature i Win8, dog kun i den store udgave. Jeg mener at det hedder Windows on the go. Du tager en usbnøgle, som du installerer Win8 på. Så kan du boote fra den når du vil bruge det.
Mine 25 øre er så, at meget af det dårlige man hører om win8, ikke helt holder, så vil råde dig til at prøve det selv før du dømmer hvis du havde tænkt dig at gøre det ;)
Jeg ville installer Win7 på den også. Så kan du jo se hvad du kommer til at bruge i længden. Har selv haft en MAC Mini med både MAC OS og WIN OS. Den brugte jeg dog mest til at udvikle apps til MAC.
Jeg kører Windows på min Macbook Pro med Parallels og med de seneste opgraderinger kører det efterhånden helt fornuftigt.
Køre du udelukkende windows?
Glem alt om Parallels det er skud i hovedet at køre Windows på den måde.
Ja du kan godt have Windows udelukkende. Det er ret enkelt. Du skal hente softwaren til at trække driver ud fra Apple (Bootcamp). Herefter formatere du så bare harddisken og installere Windows. Efter installation køre du så den .exe med driverne på.
Se evt. denne video hvordan du installere Windows ved siden af MAC.
Endnu engang tak for de mange input. Jeg ser stadig lige på hvad jeg gør, og kunne godt fristes til at køre Win7, selvom Mac OSX køre som en drøm, og de apps jeg har er ret lækre - men mangler stadig lige lidt programmer hvor jeg kun har licens til windows, og ikke har lyst til at ofre så mange penge på nye licenser til Mac;)
Jeg kan også virkelig anbefale at bruge Parallels. På en nyere Mac kan man næsten slet ikke mærke at Windows programmerne kører i en VM. Og Parallels kan sættes op til at køre Windows programmerne i deres eget vindue på Mac, så man slet ikke skal forlade sin Mac desktop.
Jeg tror nu jeg vil prøve Bootcamp. Det er en Macbook Pro 13" (120 GB) med Retina skærm jeg har til grafisk design, og webdesign - samt diverse kontoropgaver.