Mangler du en medarbejder?
Tilmeldt 15. Apr 09
Daniel K
Skrevet
08-08-2013 kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Privat besked er en funktion du skal slå til, så andre brugere kan sende beskeder til dig..
Svar
Tilmeldt 23. Aug 05
Hej Line Jeg har muligvis et job på deltid. Søger du deltid eller fuldtid? Dog ved jeg det vil kræve du er supersælger og har erfaring med opsøgende salg og ude i marken. Men du tilretterlægger selv dagen osv.
Hvis det har din interesse så vil jeg henvise dig til vores jobannonce der går online imorgen ,-) De Bedste Hilsner Ronni
Svar
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Jeg har modtaget beskeder herinde i dag, og har tjekket mine indstillinger - det skulle være ok!
Svar
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Linda Lene Larsen
Skrevet
08-08-2013 kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Det kommer an på, hvor mange timer deltid er?
Og hvor går jeres jobannonce online henne?
Med venlig hilsen
Linda
Svar
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Det kommer an på, hvor mange timer deltid er?
Og hvor går jeres jobannonce online henne?
Gode spørgsmål du stiller Linda
Så er der kun og sidde dig tilbage og vente på gode svar, og kommende gode jobmuligheder
Vil du fortælle om dine oplevelser herinde senere, og om du fik jobbet hos Ronni Larsen ??
Svar
Tilmeldt 23. Aug 05
Hej Linda Du kan læse om jobbet her. Hvor mange timer er op til dig selv, men vi forventer du minimum kan arbejde 15 timer. http://www.lokalenapp.dk/job/
De Bedste Hilsner Ronni
Svar
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Hej Ib
Når/hvis jeg finder et super godt job, skal jeg med glæde dele ud af mine oplevelser
Med venlig hilsen
Linda
Svar
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Linda Lene Larsen
Skrevet
09-08-2013 kl. 00:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Ronni
Jeg har et fast job på nuværende tidspunkt, og da dit jobopslag er et freelancer job, hvor I kræver, at man er til rådighed i dagtimerne, kan jeg på nuværende tidspunkt ikke søge jeres stilling. Jeg er ikke i en situation, hvor jeg 'tør' sige min nuværende faste stilling op for et freelancer job.
Med venlig hilsen
Linda
Svar
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det er et fast fuldtids(muligvis deltids alt afhængig af om det er over 30 timer)job jeg søger. Ikke freelance eller anden usikker indkomst.
Jeg har et fast job på nuværende tidspunkt, men ønsker at opsige dette, derfor søger jeg efter nyt job.
Svar
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Hej Linda Er du kommet i job ? Vi kunne godt bruge dit cv - lig det gerne ind ia vores hjemmeside www.it-rekruttering.com Vi har en del stillinger inde - også som ikke er slået op - måske vi kan hjælpe dig videre
Svar