Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept kan revolutionere "mobile ad business"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har gennem hele sommerferien arbejdet på en prototype at mit koncept som jeg mener at revolutionere den mobile ad (reklame) business. Jeg er nu klar til at dele idéen til nye med co-founders som har de evner som jeg desværre ikke selv besidder (endnu). Så først vil jeg lige forklare hvad jeg søger.

Ideen skal bruge en backend hvor udviklere af Android og iPhone apps kan downloade et SDK/API som de kan integrerer med deres apps, dette skal laves som et Saas produkt. Selve SDK'et skal først udvikles til iPhone og jeg søger derfor en iPhone/xcode developer og en webudvikler til at hjælpe med udvikling af udviklerens dashboard. 

Jeg selv, vil stå for salg. (Næsten den vigtigste del af et koncept) Det er en stor opgave at stå alene om salg i starten, men jeg føler at jeg har tiden og lysten til at gøre det. Der skal kontaktes appudviklere og reklame udbydere i store mængder. Det jeg prøver at forklarer er at jeg vil arbejdet mindst lige så hårdt som jer, og ikke blot som i mange andre indlægAmino hvor nogle søger en programmør til at sidde og kode det, men de selv sidder op piller sig i navlen.

--

Mobile ads er for mig lavet med et simpelt "copy & paste", hvor man simpelt har taget det man kender fra web og sat det ind i en lille sort box i bunden af skærmen. Ingen gider at trykke på en reklame som ødelægger hele oplevelsen i appen, hvor man bliver sendt direkte til safari eller appstore.

Håber at finde De rigtige personer at dele min rejse med. Spred gerne ordet hvis i kender nogen som kunne have interesse :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:44

jOBS:
Jeg selv, vil stå for salg. (Næsten den vigtigste del af et koncept) Det er en stor opgave at stå alene om salg i starten, men jeg føler at jeg har tiden og lysten til at gøre det. Der skal kontaktes appudviklere og reklame udbydere i store mængder. Det jeg prøver at forklarer er at jeg vil arbejdet mindst lige så hårdt som jer, og ikke blot som i mange andre indlæg på Amino hvor nogle søger en programmør til at sidde og kode det, men de selv sidder op piller sig i navlen

Det er altid godt med nye ideer til hvordan man kan sætte et fingeraftryk på en branche. Men som jeg ser det så vil du have nogle med som skal kode det for dig/jer uden betaling - dog med en vis andel af projektet?

Det du beder om er måske 6 måneders fuldtidsarbejde og du skal bruge 1-2 mand (1 kan godt men så snakker vi nok et års arbejde). Du burde overveje om du ikke kunne betale dig fra det fordi så får du tit fat i bedre folk som sætter en ære i et godt stykke arbejde - Den med at "jamen de kan tjene kassen bagefter" holder desværre ikke. 

Men held og lykke med projektet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:10

Tak for dit input, det vil jeg tænke over :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)