Jesus. Vil du ikke bare holde dig væk. Det er dårlig stil at ødelægge tråde på den måde Ib. |
Har givet dig 1 stjerne Ib, for kunne ikke give ½, jeg synes det her er helt ude på overdrevet.
Jesus. Vil du ikke bare holde dig væk. Det er dårlig stil at ødelægge tråde på den måde Ib. |
Har givet dig 1 stjerne Ib, for kunne ikke give ½, jeg synes det her er helt ude på overdrevet. |
Ja Allan ! Det har jg bemærket. Kender du baggrunden ? Du synes det er i orden at jeg modtager 4 1 stjerner i løbet at no time ? For mit allerføreste indlæg i nærværende tråd, hvor jeg roser en anden aminoer (John Hannover, Cookie), og nævner overhovedet intet omkring Ronni Larsen. Har du læst tråden fra enden af ? Det tror jeg næppe Men ellers har du det her: Ib Abildgaard, RÅD & MAL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]()
Prisværdigt Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ? Ib Abildgaard Råd & Mal |
Ja Ib, jeg har læst hvert et ord. Over & Out herfra. Ha' en rigtig god aften. |
![]() Det må da være dig selv. 4 x 1 stjerne foreløbig til mig fra dig - Hvem er stalker ????? |
|
Jeg gav dig 1 stjerne for at du deltog i debatten uden at bidrage konstruktivt med det indlæg. |
Jeg henter lige pop-corn og cola og følger tråden her. Det er også lidt sjovt at sidde og forestille sig hvordan møderne i sådan en forening vil udvikle sig i løbet af bare den første halve time, når man ser indlæggene her. |
Jeg er frisk - har siddet i andre bestyrrelser og været med til diverse pop-op projekter har startet forskellige arrangementer op og syntes at det er tiltrængt med nye ideer til iværksætter brancehn. indhold kan vi hælde i når vi får talt om ideer og muligheder. jeg forbeholder mig til at være nysgerrig, naiv og med en portion gåpåmod. |
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904
Ha ha. Lige netop. Forstår ikke alle de negative kommentarer og angreb bare fordi man skriver en tråd om der er nogen som vil være med til at stifte en ny iværksætterforening. Se bare hvor mange der har bidraget og hvad der er kommet ud af tråden. Ikke særlig meget at bygge videre på må man sige.... En forening vil nok næppe have personer med som ikke synes det er en god idé eller at der er behov for en ny forening. Underligt de deltager i tråden. |