Vi støtter op om vores lokale basketball klub, som har et hold i Basketligaen, der er den bedste række inden for basketball i Danmark. Klubben har vundet flere flotte medaljer, bla. er det det blevet til:
DM-guld 1992 - 1994 - 1998 - 2006 DM-sølv 2004 DM-bronze 2007 Jeg tillader mig at skrive til jer, for at fortælle lidt om vores side, som gik i luften den 12-07-2007. Siden har allerede nu haft mange besøgende.Dette viser naturligvis at der er meget interesse for siden og for klubben. Vi arbejder jævnligt på nyt indhold til siden, og satser på at få mange flere besøgende i 2008. Da vil vi begynde at reklamere for siden i nogle af de lokale medier, samt vi vil få flere varer i vores fanshop. Vi vil i den forbindelse gerne have jeres hjælp og støtte, vi vil lave forskellige konkurrencer for at få folk på siden og dertil skal vi jo bruge nogle gevinster, og det kunne i måske sponsorer. I kan hjælpe os og støtte os på mange måder, Bla. ved at købe reklameplads på siden, og i nyhedsbreve der sendes til alle tilmeldte brugere, hvor der vil være mulighed for at få et logo, med link til jeres egen hjemmeside.Vi laver også et fanblad FANZONEN som udkommer til medlemmer af fanklubben hver mdr., hvor der er mulighed for at købe sig reklameplads til helt fornuftige priser. Bladet laves i A5 format og priserne på reklamepladsen er for et helt år: 1/4 side :500 kr. 1/2 side :800 kr.En hel side :1200 kr.Reklame på fansiden (www.hicfan.dk) og en ½ side i bladet i et helt år 2500 kr.Hvis i gerne vil støtte os, men ikke ønsker at bruge penge på det, ville vi blive lykkelige hvis i ville lægge et link til vores fanside på jeres hjemmeside.I kan finde grafik og tekst ideer på www.hicfan.dk Til sidst vil jeg lige nævne at vores side er uafhængig af selve klubben, og at vi derfor heller ikke nyder godt af hverken sponsorater og andre aftaler der er lavet med klubben. Mange tak for din tid, vi håber at høre fra digVi kan træffes på emailInfo@hicfan.dk Venlig hilsen Claus Rasmussen Ansvarlig for hicfan.dk
|
Lokal basketball fanklub søger seriøse sponsorer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)