Hej Alle Jeg er ved at oprette et softwarefirma og skal i den forbindelse finde et godt navn. Firmaet har indtil videre to produkter, en management/ledelses applikation og en betting applikation. derudover laver vi meget trial and error produkt udvikling / pilot-projekter. prototyper osv. vil gerne have et navn der kan anvendes internationalt derfor disse keywords: kode, software, samarbejde, service, "alt kan lade sig gøre", elektronik, it, (et navn der udstråler) sikkerhed, management, ledelses venligt, evolution/udvikling, test af idéer/ produktudvikling / pilot udvikling. navnet må gerne være: something lab something designs something software something studios something project Håber i vil hjælpe mig med dette ? :) glæder mig til at se jeres idéer, bare kom med dem alle sammen, der er intet der er godt eller dårligt, tænker du på et navn så skriv det. der vil være en god præmie til en evt. vinder. m.v.h. René Hansen |
Hej René,
Du kan få hjælp til navnet i Martin Thorborgs to videoer:
''" target="_blank">Sådan vælger man et godt firmanavn''.
'&feature=relmfu" target="_blank">'Der er en grund til du ikke kan finde på navnet''.
Med venlig hilsen
Simon Mark Nielsen