Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til tryk på tøj, produktion og samarbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Smile

håber der er nogle der kan hjælpe mig, jeg er tatovørlærling, og har en drøm om at producere tøj med mit eget design. jeg vil gerne starte med tryk på t-shirt, tank top, hoodies, tasker,  klistermærker og andre småting... men har også nogle design på støvler, stilletter og trøjer og print til bukser jeg gerne vil have ud i verden... jeg er både interesseret i folk med eget firma der kunne være interesseret i mit arbejde,  samarbejdspartnere med samme drøm som mig eller folk der kan hjælpe mig med opstart og produktion af disse ting, jeg har ikke langt mine ideer eller designs ud men har en side på facebook med noget af mit andet kunstarbejde https://www.facebook.com/trineglueart min mail er trine-glue@hotmail.com  

håber at høre fra jer

hilsen

Trine

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se den her er jeg totalt med på :) vi laver allerede til flere butikker af denne type. 

Jeg er at kontakte på 98101088 eller mail info@tex-tryk.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Hej Trine 

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig , hvis du har mulighed for at mail mig , så kan vi tage den derfra 

Ser frem til at høre fra dig .

Rudi Brems

Mobil 27891975

Email rb@sport-direct.dk

Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:04

tak skal i have :) jeg vender lige tilbage :) jeg er lige igang med at kigge på sko delen af det :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 20:34

Hej Trine.

Jeg vil da gerne se om jeg ikke kan hjælpe dig.

Jeg har selv et mindre tekstil trykkeri, og har hjulpen en del igang efterhånden.

Det jeg laver er direkte tryk/silketryk/screen printing, (kært barn har mange navne) hvor hver trykfarve bliver trykt hver for sig, flydende, igennem en skabelon på en silkeramme. Så altså ikke noget af det her print ud/skær ud og varm på fis her;)

Jeg har også adgang til en masse produkter som er uden andres label i nakken. her kan du så få syet dit eget i, eller få det trykt i.

Du kan se lidt af det jeg har trykt her: www.unicornsp.dk -

Rock on!

Mads O.

Unicorn Screen Printing

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)