Kære Alle, Jeg har brug for jeres hjælp/ gode råd. (HÅBER jeg har ramt den rigtige kategori!) Jeg har brug for at sætte mine projekter op med følgende faktorer i spil; * Tid (start-slut og faser) * Indtægter * Udgifter * Sandsynlighed for det bliver til noget Det er alt. Ikke alle mulige andre faktorer. Det skal kunne omarrangeres efter kategori, stigende og faldende værdier. (Som når man søger bolig, køb på dba osv.) Og så skal det være justerbart overfor ændringer, løbende. Og så skal det gerne være visuelt læseligt. Ikke bare tal, da jeg er visuelt orienteret. Er der nogen der kender til værktøjer, programmer eller lign. der kan give mig ovenstående. Jeg har ingen guldgrube at betale med, desværre. Derfor vil open source være en interessant løsning for mig. Jeg glæder mig til at høre fra jer, Allerbedste hilsner Ida Marie |
Hej Ida Marie
Vores EazyProject.net løsning indeholder alt det du spørger til inkl. et visuelt og klikbart gantt-kort.
Du er velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud.
En Open Source løsning giver mest mening hvis du selv er teknisk og nemt kan installere og drifte løsningen, ellers tror jeg at du kan bruge tiden bedre. :o)
Vh. Kenneth