Jeg vil genre ha lavet en privat hjemmeside om mig selv, der skal bla være så man kan ligge billeder op i gallerier, da jeg har en masse billeder fra fors. lande jeg vil ha op. Sammen med det skal der være tekst til billederne, bare en lille tekst. Men også en langere tekst (dagbog). Herudover skal jeg kunne oprette nye sider i menuen, hvor jeg selv skriver teksten. Er der nogen der kan hjælpe med et til en rimelig pris. |
Hej med dig
Et lille fif. Du skal formentlig have din hjemmeside hosted hos nogen alligevel. Der er mange delte meninger om www.one.com, men jeg har altid været godt tilfreds med dem. Det koster 9 kr pr. måned, og med i købet får du et primitiv CMS system, hvor du rimelig simpelt kan lave dine egne websider ud fra nogle skabeloner.
Prøv eventuelt at se min side www.kinedic.dk, den er lavet på et par timer, ud fra en af disse skabeloner.
Jeg skal dog skynde mig at sige, at jeg fik min side evalueret her på Amino. Der kom rigtig mange gode svar som jeg har tænkt mig at følge. Da nogen af forslagene krævede at jeg fik noget skræder syet istedet, har jeg en ny side på vej som ikke kunne laves i disse skabeloner. Men skal du bare bruge en simpel side, så er det i hvert tilfælde en ide.
Held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Hans Poulsen