Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat hjemmeside ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil genre ha lavet en privat hjemmeside om mig selv, der skal bla være så man kan ligge billeder op i gallerier, da jeg har en masse billeder fra fors. lande jeg vil ha op. Sammen med det skal der være tekst til billederne, bare en lille tekst. Men også en langere tekst (dagbog).

Herudover skal jeg kunne oprette nye sider i menuen, hvor jeg selv skriver teksten.

Er der nogen der kan hjælpe med et til en rimelig pris.

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:58

Hej med dig

Et lille fif. Du skal formentlig have din hjemmeside hosted hos nogen alligevel. Der er mange delte meninger om www.one.com, men jeg har altid været godt tilfreds med dem. Det koster 9 kr pr. måned, og med i købet får du et primitiv CMS system, hvor du rimelig simpelt kan lave dine egne websider ud fra nogle skabeloner.

Prøv eventuelt at se min side www.kinedic.dk, den er lavet på et par timer, ud fra en af disse skabeloner.

Jeg skal dog skynde mig at sige, at jeg fik min side evalueret her på Amino. Der kom rigtig mange gode svar som jeg har tænkt mig at følge. Da nogen af forslagene krævede at jeg fik noget skræder syet istedet, har jeg en ny side på vej som ikke kunne laves i disse skabeloner. Men skal du bare bruge en simpel side, så er det i hvert tilfælde en ide.

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen

Hans Poulsen

www.kinedic.dk

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:06

Ja, man kan sige meget om one.com, men skal man "bare" bruge en billig hjemmeside til et billedgalleri eller kontaktoplysninger og en kort præsentation af ens virksomhed, synes jeg det er et godt valg. de har i øvrigt lige sat deres priser op, så pas på! De er nu over en ti'er om måneden... det bliver også til penge, hvis man måler det over 6-800 år Big Smile

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:22

De har såmænd ikke sat priserne op - de er bare begyndt at vise priser til brugerne INCL MOMS!

Det, at de har reklameret med 9 kroner per måned igennem flere år har i virkeligheden været ulovligt. Ihvertfald, hvis man antager, at deres primære målgruppe er private..

Jeg ville aldrig vælge one.com. Der er også andre hosting-virksomheder der tilbyder disse designskabelon-services.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:23
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 14:44

Det kan vi sagtens send en mail til mig på leo@xgn.dk

Leo :)

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:50

Hej jeg kan nemt sætte en side op til billige penge

MVH Andreas Jensen

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:53

Hej

Jeg har en lavet min hjemmeside hos http://www.bricksite.com/main/home den er jeg meget glad for, super flot design og så er det gratis, dog kan du købe ekstra ting til din hjemmeside hvis du ønsker dette.

Med venlig hilsen

LG

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:06
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:15

Min foreløbige hjemmeside er lavet i skabelon hos www.mono.net , der kan laves pæne enkle hjemmesider og de er ikke dyre at hoste hos.

Omkring billigt webhotel, så er jeg blevet anbefalet www.web10.dk de skulle have en helt ok kunderådgivning gratis via mail og der skulle ikke være særlige problemer med dem.

Hilsen Anne 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)