Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg går med tankerne om at blive selvstændig, og vil derfor lige høre om der er nogen herinde, der har nogle gode forslag til hvad der giver et godt overskud og samtidig er spændene.

Jeg har været ude og kigge på nogle cafeer og nogle kiosker, men snakkede med en med meget erfaring inden for flere erhverv, og han siger at det ville være en dum ide at handle med detail, da der ikke er så mange penge i det.

Jeg håber at der kommmer nogle gode forslag til mig, og jeg ser frem til at høre fra jer. Smile

Skal også lige høre hvor man kan få fat i nogle risiko villige investore?

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:02
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:15

Jeg vil råde dig til at sætte dig ned og lave en liste over hvad Du interesserer dig for, og eller hvad Du er dygtig til.

Du vil efter min erfaring få langt større chance for succes hvis Du laver noget Du ved noget om, eller som Du synes er spændende.

Skulle jeg f.eks. sælge golfudstyr som jeg ikke ved noget om eller som slet ikke interesserer mig, ville jeg hurtigt gå i stå med forretningen.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 10:24

Arh, du er sq da også så kedelig Dimitri Wink

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Skrevet kl. 11:14

Hej Brian

Tak for rådet, det vil jeg gå ind og kigge lidt nærmere på.

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Skrevet kl. 11:20

Hej Dimitri

Tak for dit svar.

Jeg vil selvfølgelig ikke bare kaste mig ud i hvad som helst, jeg er ved at afslutte en lederuddannelse inden for hotel og restaurantionsbranchen, så det jeg allerhelst vil er at åbne et hotel, men dette ville blive lidt svært at få nogen investore til at give økonomisk støtte til dette, da jeg ikke selv har nogle penge at ligge i, da jeg har været under uddannelse i de sidste mange år.

Grunden til at jeg spurgt om der var nogen, som havde nogle gode idder, var også for at høre jeres mening om, hvda i synes kunne være en god ide at  starte på, da der jo skal være en del overvejelser før man kaster sig ud i det, men jeg giver dig da helt rart i at det skal være noget man interresere sig for, ellers køre man bare død i det.

Med venlig hilsen Ksl.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)