Prøv evt. at cleare din cache, for at se om det er et stylesheet der har sat sig fast :-) |
Tak Martin
Prøv evt. at cleare din cache, for at se om det er et stylesheet der har sat sig fast :-) |
Slå kompatibilitetsvisning fra. Det er ikonet der ligner en side der er revet over du skal trykke på. Edit: Jeg vil gerne lige tilføje at man kun skal have kompatibilitetsvisning på hvis man er på sider der er designet til ældre versioner af Explorer. |
Det er muligt det er rigtig det du skriver Lundsby. Men i mit tilfælde siger det ikke en dyt Så jeg ved ikke en gang om dit indlæg fortjener stjerner ? Men hvorfor er det kommet samtidig med Amino har ændret design. ? Og hvorfor i f.eks. mit tilfælde er det kun på Amino problemet er, og ikke på andre sider jeg besøger ? Det er "sku da pudsigt" Ib Abildgaard Råd & Mal P.S. Så "hvad er der galt hos Amino" ? |
Hej Ib Du skulle hellere følge det råd dkchokk gav, det vil virke :-) Fra Amino's side kan de sikre at det ikke sker for andre, ved at putte, flg. i head: <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge" />
|
Det virker nu, eller det gjorde det faktisk ca. 10 min efter Martin skrev her inde.
|