Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find 5 fejl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Så er vores side endelig kommet i luften, så ville høre om i ville være rare at komme med fejl og mangler

Gerne indenfor seo for, det er der vi er mest lost ! 

Tusinde tak på forhånd 

Morten Smile

Link til sitet hvor man kan bestille kørekort 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.

Fint og informativt. Begrænset med SEO-skruer der kan justeres på, men mindre målet er at ranke på "blive opdateret" eller "kom igen imorgen" ;-).

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 21:24

Haha. du var sku hurtig :D Er rettet. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:52

Hej Morten

Du har ikke en god overskrifts struktur.

På forsiden har du IKKE nogen H1'er en masse H2'ere, ingen H3'ere og flere H4, H5 og H6?

Du skulle gerne have én H1'er, nogle H2'ere og nogle H3'ere og muligvis også en eller flere H4-6, men de vigtiste er H1, H2 og H3 i forhold til SEO.

Du mangler alt-tekster på 9 af dine billeder. Alt og title på billeder er vigtige.

Der er kun ca. 12% text/html forhold. Det anbefales at have mindst 50% tekst på siden i forhold til mængden af HTML kode.

Ellers er de fleste ting opfyldt ift. SEO. teknisk set.

Udover ovenstående , så har jeg svært ved at se hvad jeg skal gøre når jeg kommer ind på siden. Det store billede i toppen (slider) forstyrrer mig meget og så synes jeg at der er alt for mange små områder i stedet for et STORT område, man ville kunne kalde selve hjemmesidens/forsidens indhold??

Ellers en god idé :-)

Mvh Jens Andersen 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 10:54

Tusind tak Jens 

Det vil vi da straks gå igang med.

Jens Andersen:
Udover ovenstående , så har jeg svært ved at se hvad jeg skal gøre når jeg kommer ind på siden. Det store billede i toppen (slider) forstyrrer mig meget og så synes jeg at der er alt for mange små områder i stedet for et STORT område, man ville kunne kalde selve hjemmesidens/forsidens indhold??

Ville det være bedre hvis vi satte en bestillingsformular på forsiden ? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)