Hej amino'er, Jeg har en supergod ide til en app med potentiale for internationalisering, Den består kort og godt i at skabe et univers til salg af visse indretningselementer, som der sælges masser af den dag idag, men firmaerne bag tør ikke kaste sig ud i e-handel af frygt for at træde deres detailhandelspartnere over tæerne. Jeg vil skabe en app, der gør det sindssygt nemt for forbrugeren at springe detailleddet helt over, ved at eliminere de fejl-muligheder der findes og gøre det supernemt at se det visuelle resultat og få en pris indenfor mindre end 5 min. Ingen ulejlighed og hurtigt at se muligheder og resultat. Kunden kan selvfølgelig spare både tid og penge på at gøre det selv og vi sørger selvfølgelig for, at der er fuld tryghed. Dette er ikke bare et bestillingsarbejde, hvor der lægges x kr på bordet og så ejer jeg min app. Jeg forestiller mig et ongoing partnerskab og medejerskab, hvor jeg sørger for alt det praktiske, da jeg kender produkterne og faldgruberne og kan sælge skidtet. Du skal sørge for kodningen og vedligeholde/optimere, så vi til enhver tid har markedets bedste produkt. Partnerne der skal levere produkterne kender jeg også og skal nok løse denne del. Skriv en pm med dit navn og tlf nr. |
Du kunne jo også søge kapital først og tage det hele for dig selv.