Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger emballage til at pakke computer og skærme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har prøvet alt på google, hvor jeg ikke kunne finde noget, som noget som helst, jeg ved det findes, for de forskellige leverandør(de vil ikke med hvor de får det, af gode grunde selvf.), jeg køber ind for har det, da jeg vil tilbyde mine kunder en god service, hvor jeg sender dem emballage, for at de kan sendes der produkter retur til mig, hvis det er defekte computer, men jeg har svært ved at finde noget, som helst emballage, som har "specielt" skumfidus og kasse, der vil passe ind på forskellige størrelse computer.

Med Venlig Hilsen

Michal

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:51

Hej Michal,

En af vores leverandører har disse produkter som bl.a. er udviklet til forsendelse af laptops, skærme m.m.

http://www.drei-v.de/Produkte/Folienfixierverpackungen

Vi har dem ikke hjemme på lager, men kan sagtens få dem hjem til dig..

Hvis du klikker ind på de enkelte produkter kan du se produktvideo, hvor du kan se, hvordan æskerne fungerer.

Hvis du er interesseret i vareprøver, priser osv. kan du skrive til mig på nina (snabela) jakodan.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 09:24

Den med bærbar laptop emballage, er en af dem jeg faktisk leder efter, så det perfekt, hvad med stationær? :)

Med Venlig Hilsen

Michal

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:52

Der har jeg desværre ikke en specialkasse til, som dem til laptops..
Men vi har almindelige papkasser i alle mulige størrelser - som du kan se her;

http://www.jakodan.dk/emballage/papkasser-alle.html

Du kan evt. bruge søgefunktionen øverst og skrive længde x bredde x højde - så lister den produkterne i den rækkefølge som kommer tættest på.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:37

Ellers kan vi anbefale en papkasse fyldt med luft puder. Det er super godt beskyttelse. Maskinen til luftpuder er lidt dyr, men tror de kan give dig et godt tilbud ved Jakodan eller pack2 på denne :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)