Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg sælge?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa min mor har en butik på Østerbro hvor hun udfører: ansigts og fod zoneterapi, akupunktur og massage.

Men der er et butikslokale til overs da hun kun bruger kælderen til sine behandlinger og ikke selve butikslokalet... Hun har før prøvet at sælge tøj, men det havde hun ikke tid til efterhånden som hun fik flere behandlinger, og det solgte heller ikke så godt...

Men her kommer spørgsmålet, jeg har fået lov til at bruge butikslokalet. Men hvad skal jeg sælge? Jeg har tænkt på noget med nogle cremer og noget der henvendte sig til det hun udfører...

Mad og drikke må ikke sælges. 

Så hvis du har en god ide til hvad jeg kan sælge, må du meget gerne skrive!:-) Lokalet er ikke særlig stort, men der er også et lille lager...

Mvh. Tobias

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:49

Noget jeg ville tænke på var hvor det lå - Altså er det direkte i en gågade eller en lille side gade ? ... Derudover ville jeg nok også se om der var noget du havde interresse eller viden omkring hvis du selv skulle stå at sælge, måske allerede lidt netværk inden for.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:00

Det ligger ved sortedamssøen københavn :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:01

Henrik Kristensen:

Noget jeg ville tænke på var hvor det lå - Altså er det direkte i en gågade eller en lille side gade ? ... Derudover ville jeg nok også se om der var noget du havde interresse eller viden omkring hvis du selv skulle stå at sælge, måske allerede lidt netværk inden for.

Spørger lige.....
Er det ikke ligemeget hvor det er og hvad interessen er, hvis bare produktet er rigtigt?
Faldte over et produkt som ingen har opdaget endnu og kan sælge vild online også
Så interesse for produktet og beliggenhed for fysisk butik behøver ikke betyde det store.
Selv aner jeg ikke hvordan produktet fungere og vel også lige meget... kan få vild gang i denne her.

http://www.flickr.com/photos/50219077@N08/4734750745/

Underskylder på forhånd... skrevet med et smil Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)