Hejsa min mor har en butik på Østerbro hvor hun udfører: ansigts og fod zoneterapi, akupunktur og massage. Men der er et butikslokale til overs da hun kun bruger kælderen til sine behandlinger og ikke selve butikslokalet... Hun har før prøvet at sælge tøj, men det havde hun ikke tid til efterhånden som hun fik flere behandlinger, og det solgte heller ikke så godt... Men her kommer spørgsmålet, jeg har fået lov til at bruge butikslokalet. Men hvad skal jeg sælge? Jeg har tænkt på noget med nogle cremer og noget der henvendte sig til det hun udfører... Mad og drikke må ikke sælges. Så hvis du har en god ide til hvad jeg kan sælge, må du meget gerne skrive!:-) Lokalet er ikke særlig stort, men der er også et lille lager... Mvh. Tobias |
Noget jeg ville tænke på var hvor det lå - Altså er det direkte i en gågade eller en lille side gade ? ... Derudover ville jeg nok også se om der var noget du havde interresse eller viden omkring hvis du selv skulle stå at sælge, måske allerede lidt netværk inden for.