Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke tilmelde til Google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Fra  secondhandrideudstyr Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har nu fulgt alle de regler jeg skal for at optimere min hjemmeside www.secondhandrideudstyr.dk og har ikke tilmeldt mig Google.

Det er nu 14 dage siden jeg optimerede med diverse link på sider, men jeg kan stadig ikke finde mig selv på Google.

Nogle forslag ?

Med venlig Hilsen

Klaus Møller-kristensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:29

Hej Klaus,

Nu ved jeg selvfølgelig ikke alt om hvad du har optimeret på hjemmesiden, men det er i hvert fald ikke ALT du har fået styr på. Fx er teksterne på dit website ekstremt korte, hvilket Google ikke er glad for.

Hvad mener du med at du ikke er "tilmeldt" Google?

Det vigtigste for indeksering i Google (forudsat at der er styr på alt on-page) er, at du har nogle indgående links til siden. Du kan starte med at tilmelde din side til nogle linkkataloger.

mvh

Tobias Ehlig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

klausmk:
Jeg har nu fulgt alle de regler jeg skal for at optimere min hjemmeside www.secondhandrideudstyr.dk og har ikke tilmeldt mig Google.

Der må jeg sige, at du tager munden for fuld :-). Dine side svarer på både www.secondhandrideudstyr.dk og secondhandrideudstyr.dk. Dine titler kunne forbedredes på en række punkter. Du har stort set ingen tekst på dine sider. Den anbefalede brug af html-tags til kategorisering af tekstelementer benytter du dig ikke af (eksempelvis H-tags til overskrifter)

Men for at vende tilbage til dit spørgsmål, så skal du have Googles crawler til at finde siden. Den mulighed har crawleren fået via det link du har lavet i dette indlæg her. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)